زهرا جون مامان زهرا جون مامان ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

زهرا کوچولو مسافر کربلا

عشقولانه مادرانه

1391/11/16 11:01
نویسنده : مامان فاطمه
795 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم زهرا جان !

اگر از شیطنتهای هفته های اولی که در وجودم بودی بگذرم ، اگر از فیلمی که سر غربالگری دوم درآوردی بگذرم ، از این ناز کردنات تو این هفته های آخر برای تکون خوردن نمی گذرما !! بذار به دنیا بیای چنان گاز محکمی از لپات بگیرم تا بفهمی اینجا کجاست و من کیستم !!!نیشخند

 

پانوشت : دیروز بعداز ظهر هر چی دراز کشیدم ، هر چی چیز شیرین خوردم ، خانونم خانوما یه تکون خوشگل نخورد که نخورد نگران. دیگه می خواستم وسایلمو جمع کنم بریم بیمارستان . بعد که کلی اشک منو درآورد گریه شروع کرد به شیطنت و تا وقتی ما بیدار بودیم پا به پای ما بیدار بود . 

آخه بار اولش که نیست !! یکی دوبار دیگه هم این کار رو کرده و تن ما رو حسابی لرزونده . بیخودی وساطت نکنین! نمی شه باید گازش بگیرم متوجه کار اشتباهش بشه !!لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

علامه كوچولو
16 بهمن 91 11:40
هههههههههههههه منكه تعهد داده بودم حتما در رويت اول موهاش رو بكشم از شانس خوبم اينقدر مو داشت كه خودم تعجب كرده بودم اما مگه دلت مياد؟ اگه تونستي گاز بگير
آسمان
16 بهمن 91 13:14
آخ گفتی منم تاحالا چند بار اینجوری شدم ماه آخری مردم و زنده شدم
مامان صدرا
17 بهمن 91 10:29
مامانی آخه گناه داره کوچمولوهه



آخه خاله شما که نمی دونی این تا حالا چه آتیشایی سوزونده ! بذار ایشالا که صحیح و سالم به دنیا اومد براتون تعریف می کنم.


مادری زهرا
18 بهمن 91 0:21
اخه مادر جون نکه خودت کم اتیش سو زوندی حالا ازون نینی تو دلی چه توقع ها داری