زهرا جون مامان زهرا جون مامان ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

زهرا کوچولو مسافر کربلا

سپاس گزاري

1391/12/1 3:10
نویسنده : مامان فاطمه
507 بازدید
اشتراک گذاری
سلام به همه دوستان و عزيزاني كه در اين مدت ما رو حسابي با پيام هاي تسليت خودشون شرمنده كردن . دوست داشتم به تك تك اظهار لطف هاتون جواب بدم و دونه دونه از شما تشكر كنم ولي اين قصور رو از من بپذيريد .من و همسرم واقعا شرمنده محبت شما عزيزانيم و از طرف ديگه بابت داشتن چنين دوستان خوبي به خود مي باليم. انشالا هميشه صحيح و سلامت و شاد زير سايه امام زمان عج الله تعالي فرجه الشريف در كنار عزيزانتان روزگار بگذرانيد.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان صدرا
1 اسفند 91 9:28
پس این زهرا جونی کی میاد؟ دلمون یه ذره شده برای دیدنش


واقعاً؟؟ خوش به حال زهرا فسقلی که این همه خاله های مهربون داره! خاله ممنون که میاین پیش ما

مامان تسنیم سادات
1 اسفند 91 10:21
انشاا... که در کنار هم و زیر سایه آقا امام زمان (عج) با سلامتی زندگی کنید و اولاد صالحی رو تربیت کنید

این روز ولادت رو هم بهتون تبریک میگم


سلام مامانی ! من شرمنده لطف شما هستم .من میام وبلاگتون سر می زنم ولی خی خیلی نمی رسم نظر بذارم . فکر نکنین فراموشتون کردما !!عید شما هم مبارک
می تونی حدس بزنی؟
1 اسفند 91 17:14
سلام زهرا جون . یه راهنمایی دوستانه. منم به وضع شما رسیده بودم و قرار بود صبح برم بیمارستان تا امپول بزنم برای شروع تولد ولی می دونستم اونجوری بیشتر طول می کشه تا بچه تولد بشه. شب یه شیشه روغن کرچک خوردم که به شدت بهم کمک کرد. هم یه مقدار باعث شد بچه خودش شروع به حرکت برای تولدش کرد. هم یه سری مشکلات دیگه از سرم پرید.


سلام فاطمه جون! زیارت قبول ! گل پسرت خوبه ؟ کار ما دیگه گذشت از این حرفا آبجی !!
همون بالایی
1 اسفند 91 17:52
ببخشید می خواستم بگم مامان زهرا جون
مسیحا بانو
1 اسفند 91 20:07
ایشالله شما و خانواده هم همیشه سالم وسلامت باشید