زهرا جون مامان زهرا جون مامان ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

زهرا کوچولو مسافر کربلا

وسایل بیمارستان نینی

1391/11/16 11:30
نویسنده : مامان فاطمه
927 بازدید
اشتراک گذاری

با مامان جونم صحبت می کنم :

من : برای بچه لباس چی بردارم ؟

مامان جونم: اون سرهمی صورتیه .

من : برداشتم.

مامان جونم : اون لباس بافتنیه که از مشهد خریدین .

من : برداشتم .( این لباس از یادگارهای حسینه!)

 

مامان جونم مشخصات دو تا پتو را می دهد و من حاضرشان می کنم :

 

من : گل سر براش چی بذارم ؟؟؟؟

 

 

مامان جونم :کلافه

 

یه همچین مادر آرزو به دلی هستم من نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

علامه كوچولو
16 بهمن 91 11:41
ببين وروجك چي گل سري هايي هم داره ما هم بدجور دلمون دختر خواست انشاءالله سالم و سلامت به اغوشت قدم بذاره مادر
آسمان
16 بهمن 91 13:12
ای جونم گل سراشو نی نی ما هم ازون بافتنی ها داره به توصیه زنداداش گلت دستکش یادت نره
مامان فرشته ها
17 بهمن 91 0:29
الهی ...ما رو از دعاتون بی نصیب نذارین حالا اگه نی نی کچل بود چیدیدین بعضی نی نی ها سرباز به دنیا میان
انشاالله قدمش سبز@};لباس اضافه هم واسه نی نی وردار یه موقعی لازم میشه!!

سلام مامان جون! برای کچل بودنش ( که احتمالش هم خیلی زیاده ) یه فکری کردم . یه تل کشی براش خریدیم که من خدای نکرده آرزو به دل نمونم !! ( روی سر امیر حسین دایی جون هم امتحانش کردیم ! عکساشم تو وبلاگ امیر حسین با عنوان امیر حسین دخمل می شود موجوده! )
مامان صدرا
17 بهمن 91 10:31
برای ما هم خیلی خیلی دعا کن محتاجیم بسیار انشاالله به سلامتی به دنیا بیاد بیصبرانه منتظر خبر تولد زهرا جون هستیم
مامان چند تا فرشته
19 بهمن 91 0:22
میبینم که هنوز هستیهر دفعه میام میگم الان حتما خبر تولد زهرا جونو میخونم اماااااا
فکر کنم با این اوصاف تا 40 رو تموم نکنه ول کن قضیه نیست این دخمل طلا راستی به چیزی در گوشی بهت بگم تو عالم بچگی خیلی خوشتیپ تر از پدر نی نی بودی و چه پدر بزرگ جوونی هم داشتین
بازم ملتمس دعا


سلام مامان جون . بله ما هم چنان در خدمت اسلام و مسلمین هستیم ! شما به ما لطف دارین !
راستی مثل اینکه سوتفاهم پیش اومده . منظور من از پدربزرگ ، پدربزرگ زهرا یعنی بابای خودمه که در این عکس 27 سالشونه.
دایی جان_بابایی امیرحسین
20 بهمن 91 15:11
هی این مادر نازنین منو اذیت نکن خواهر... ادامه بدین میام خونتون دخملتو می خولما!!!