زهرا جون مامان زهرا جون مامان ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

زهرا کوچولو مسافر کربلا

پرواز یک مرد بزرگ

1391/10/13 14:25
نویسنده : مامان فاطمه
845 بازدید
اشتراک گذاری

چون مومن عالمی بمیرد ، رخنه ای در اسلام بیفتد که چیزی آن را نبندد .

مرگ هیچ کس نزد شیطان ، محبوبتر از مرگ عالم نیست .

امام صادق علیه السلام

 

 

حاج آقا مجتبی تهرانی

امروز صبح بابایی به من خبر داد که دیشب حاج آقا مجتبی تهرانی به رحمت خدا رفته اند . آشنایی من با ایشون به ماه رمضان سال 88 برمی گرده . شبهای قدری که تازه عروس سه چهار روزه ای بودم و با بابایی می رفتیم احیا . مراسم احیا دقیق و مرتب بود . سه سال شب قدرهای دونفریمان را من و بابا، کنار هم در کوچه پس کوچه های بازار ، با حاج آقا مجتبی به سحر رساندیم . امسال من که به خاطر نینی خانه نشین بودم ولی بابایی یک شب را تنهایی رفت . می گفت اگر نروم مجلس حاج آقا مجتبی انگار اصلاً شب قدرهایم از دست رفته. بعد هم که آمد تعریف می کرد که چقدر بچه کوچک آورده بودند و با هم نقشه می کشیدیم که سال آینده بچه مان را چطوری ببریم احیا. ولی ... انگار دیگر قسمت نیست شب قدر سه نفره مان را با حاج آقا مجتبی سحر کنیم. 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان تسنیم سادات
13 دی 91 16:00
آخخخخخخخخخخخی .....!!!! نقشه های شمارو میگم ....!!!! خدا رحمتشون کنه
ترمه
19 دی 91 16:39
پس چرا اپ نمی کنی؟
مامان تسنیم سادات
19 دی 91 22:33
مامانی جون چرا نمیای بابا ....؟؟؟؟؟
ترمه
20 دی 91 14:32
دارم نگران می شمااا
خوبین؟


سلام ترمه جان من برات یه ایمیل طولانی نوشتم . تو این ایام آخر ماه صفر یک لحظه هم از ذهنم بیرون نرفتی. ایمیلم که راه افتاد برات می فرستم .مواظب خودت باش
مهتاب
20 دی 91 18:39
مامان تسنیم سادات
21 دی 91 13:06
مامــــــــــــــــــــــــــــانیه زهرا .......!!!!!


جاااااانم!!
خاله مریم
4 مرداد 92 13:08
خدا رحمتشون کنه. ما هم تمام شب قدرهایمان با خاطرات آقا مجتبی گذشت. و افسوس که پسرمان از وجود چنین مجلسی بی نصیب هست...
فاطمه
2 اردیبهشت 93 21:10
منم تمام شب های قدر زندگیم قبل از مهاجرت پای منبر حاج آقا مجتبی تهرانی و تو بازار تهران احیا شد. یادش بخیر عجب شبهایی بود و عجب منبری. خدا رحمتشون کنه.