زهرا جون مامان زهرا جون مامان ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

زهرا کوچولو مسافر کربلا

نی نی کی به دنیا بیاد ؟!

1391/10/6 19:51
نویسنده : مامان فاطمه
1,117 بازدید
اشتراک گذاری

یکی دو روز پیش داشتم از نی نی سایت مشخصات جنین رو در هفته 33 برای بابایی می خوندم : وزن جنین حدود 1810 گرم و قدش از سر تا پاشنه   43/7  سانتی متره . یه کم که گذشت بابایی دستش رو به اندازه قد جنین  باز کرد و گفت این که خیلی بزرگه  بگو به دنیا بیاد دیگه !!قلب

مادری می گوید به بابایی بگو بچه اگر الان به دنیا بیاد دست من و تو  که نمیدنش می گذارنش در دستگاه و بابایی می گوید اشکال نداره الان دیگه به دنیا بیاد زنده می مونه !! آخه من چی بگم به این آقای پدر؟؟کلافه

 

بابایی قول داده نینی که به دنیا بیاید چند روز مرخصی بگیرد و در خانه کمک کند . یکشنبه هم تاریخ به دنیا آمدن بچه را تعیین کرد : 18 بهمن که چهارشنبه است و بابایی پنجشنبه و جمعه در خانه است . شنبه را مرخصی می گیرد و یکشنبه 22 بهمن است . دوشنبه و سه شنبه و جهارشنبه را هم مرخصی می گیرد و پنجشنبه و جمعه هم که باز تعطیل است .

البته بابایی حساب کرده 18 بهمن 38 هفته تمام می شود و خیلی هم موقع خوبی است برای به دنیا آمدن بچه !!نیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

علامه کوچولو
6 دی 91 21:23
به اقای پدر بفرمایید :بیش ازپیش ازین روزهای خوش لذت ببرند چون بعد یه ماه خداحافظ آرامش ،خداحافظ خواب و بیداری به موقع و......
مامان تسنیم
7 دی 91 8:32
میترسم اینقدر بابایی زهرا خانوم بهش میگه زود بیا گل دختر هم به حرف باباش گوش بده ها....


منم ترسم از همینه. تا دلم تیر می کشه میگم از بس به این بچه گفتی بیا داره میاد!!
ترمه
7 دی 91 11:47
خوش بحالت چه همسر علاقه مند وهمراهی!
ایشالله در عمل هم همین طور باشه
واسه منم کماکان دعا کن
در حال عمل کردن به توصیه هات هستم دوست من
بازم اگه توصیه و اندرزی هست با روی باز استقبال می کنم!



سلام ترمه جان من به یادت هستم اگر از نی نی خبری شد ما رو هم خوشحال کن !
مامان تسنیم سادات
7 دی 91 13:04
انشاا... که سالم و تپل و مپل به دنیا بیاد این خانم خانما ...
امید وارم آقای پدر تا آخرش ...... علاقمند بمانند ......


ممنون! تجربه شما می گه این علاقمندی باقی می مونه یا نه ؟
مامان میثم وفاطمه
7 دی 91 23:31
امان از این عجله اقای پدر شما که میگفتین ایشون صبور هستند
آسمان
10 دی 91 18:09
ایشالا سروقت و به سلامتی به دنیا بیاد گل دخملتون ... فکر کنم همزمان با پسمل ما میاد.
مامان تسنیم سادات
11 دی 91 15:32
هههههههه ..... کمی تا حدودی کم رنگتر ..... البته بنده خدا به خاطر کار و درسشه ....
ريحانه
18 بهمن 91 14:21
قدم نو رسيده مبارك باشه انشاا.....


ممنون عزیزم ! شما هم دعا کنین.