زهرا جون مامان زهرا جون مامان ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

زهرا کوچولو مسافر کربلا

نی نی کی میای؟

1391/11/22 0:21
نویسنده : مامان فاطمه
990 بازدید
اشتراک گذاری

بابا بزرگ زهرا می گوید ما از خیر 22 بهمن به دنیا اومدنش گذشتیم ! این چند روزه جایی نرین مواظب باشین مملکت تعطیله !!

مادری می گوید : فردا 22 بهمنه ، دهه فجر تموم شدا ( من قول داده بودم دخملی اگه برای دهه فجر خودشو نرسونه ، 22 بهمن میاد دیگه )

از قبل تصمیم گرفته بودیم که من راهپیمایی 22 بهمن نرم. فکر می کردم یه زن نه ماهه پا به ماه اگر بره راهپیمایی خیلی خطرناکه  . ولی الان می بینم که نه ! مثل اینکه اتفاقی هم نمی افته اگر برم . این راهپیمایی علاوه بر پیامهای سیاسی و اجتماعی و جهانی که داره برای ما آخرین تلاش هم محسوب می شه !!لبخند

روزشمار تونل نیایش به صدر رو دیدین؟ به همه می گفتیم اون روز شمار تولد بچه ماست . امروز عدد 3 رو نشون می داد . 18 بهمن که حرف بابایی بود دخترم به دنیا نیومد ،22 بهمن که نظر من بود فکر کنم باز هم به روی خودش نیاره ، یه همچین دختر مستقلی دارم ما  به حرف هیچکس گوش نمی ده خودش تصمیم می گیره نیشخند

پانوشت : 22 بهمن ، زهرا 38 هفته و 4 روز دارد. امیر حسین دایی جون همسن الان زهرا بود 4 روز بود که به دنیا اومده بود !!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

زینب ( مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
22 بهمن 91 0:41
سلام عزیزم
انشالله زهرا خانوم گل سر وقت صحیح و سالم به دنیا بیاد 264


سلام زینب جان ممنون که به ما سر می زنی . راستش من زیاد وبلاگت میام . با اشکات اشک میریزم و با غصه هات دلم پر غصه می شه .ولی واقعاً نمی دونم چه نظری باید برات بذارم واقعاً نمی دونم چی برای کم کردن غصه هات بگم. ایشالا که زود زود بیای و بگی زینب مامان امیرعباس یه نی نی تو دلش داره ! ایشالا
امیر مهدی و عمی
22 بهمن 91 13:18
سلام امیدوارم سالم شکوفه زندگیتون به این زودیییییییییییی پا به این کره خاکی بذاره : X ما که چشم انتظاریمممممممم
مامان تسنيم سادات
22 بهمن 91 13:59
٢٢ بهمن هم كه گذشت و زهرا خانم تشريف فرما نشدند....
خيلى انگار اين دختر مستقله ....
ميخواد يه تاريخ جدا به اسمه باشه
ولى حالا تا ١٢ شب وقت زياده .......


سلام مامان جون دیدی 22 بهمن هم تموم شد این فسقلی نیومد ؟؟
مسیحا بانو
22 بهمن 91 15:40
آخی!
چه دنگ و فنگ هایی داره زایمان طبیعی
نگران نباش!
ایشالله به دنیا می اد.
راستی ممنون که به من سر زدی!
خیلی التماس دعا


خیلی هیجان انگیزه این زایمان طبیعی! اگر قرار بود سزارین بشم فردا باید خیلی شیک و ترگل و ورگل میرفتم بیمارستان ولی حالا همه فامیل گوش بزنگن که فاطمه دردش گرفت ؟؟؟؟
آسمان
23 بهمن 91 8:55
آخرشم این دوتا جغله روز۲۲بهمن نیمدن‏!‏
ترمه
23 بهمن 91 10:40
ای بابا
گل دخترت یه ملت و گذاشته سر کارهاااا
دعام که می کنی؟


سلام ترمه جان سلامتی ؟ می بینی تو رو خدا ؟ هنوز نیومده رفتیم سر کار بیاد که شیفت شب و اضافه کاری هم باید وایسیم!!
فاطمه (مامان محمدسجاد)
23 بهمن 91 14:25
سلام من هم همینجوری برای اومدن پسرم روزشماری می کردم. هی می گفتم امروز میاد- فردا میاد. ولی نگو که پسرم می خواسته روز شهادت صاحب نامش بدنیا بیاد. برام ثابت شد که خدا خودش بهترین زمان تولدشون رو میدونه. اصلا هرچی دیر تر، نی نی تپل تر
مامان چند تا فرشته
23 بهمن 91 16:22
ای بابا هنوز هستی کهبه خدا فقط برای خوندن تولد نی نی اومدم نت
مثل اینکه زمان رو فراموش کرده این دخمل طلا چقدر صبوره موقع دنیا اومدن نی نی ما رو فراموش نکنی هاااااااااااما هم دعا میکنیم


سلام مامان جون ! شرمنده می کنین مارو با مهربونیاتون . اگر قابل باشم چشم دعاگو خواهم بود .
خاله بعد از این
23 بهمن 91 22:29
وااااااااااااااااای چقدر من خوشم میاد از بچه های تنبل مخصوصا وقتی دختر باشن دوست دارم خاله این جوجو بشم کاراشو سر صبر انجام میده اصلا هم حول و عجله نداره از همین حالا دوسش دارم. بهش بگو خاله بعد از اینش دوست داره آخرین روز از هفته 40 به دنیا بیاد که روی همه دکترارو کم کنه
علامه كوچولو
29 بهمن 91 13:54
آخ كه چقدر ازين صبوريش خوشم مياد! راستي تو اون لحظات حياتي مارو از دعاي خيرتون فراموش نكنيد