زهرا جون مامان زهرا جون مامان ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

زهرا کوچولو مسافر کربلا

یک تشکر ویژه

1391/11/17 22:21
نویسنده : مامان فاطمه
622 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی زهرا رو توی بانک خون بند ناف رویان ثبت نام کردیم ، یه کتاب به اسم " همنام گلهای بهاری : نگاهی نو به زندگی و شخصیت پیامبر گرامی (صلی الله و علیه و آله و سلم ) " هدیه گرفتیم . الان داشتم ورق می زدمش از این مطلب خوشم اومد . خیلی هم بی مناسبت نیست . تقدیمش می کنم به بابایی که در خانه تکانی امسال مجاهدت زیادی از خودش نشون داد و به تعبیری ترکوند ! تشویق و به پدربزگ مهربون که امروز ما رو برای ویزیت 38 هتگی بردن مطب دکتر و دو سه ساعتی معطل شدن ( البته از شهریور ماه این زحمت بر گردن ایشونه )خجالت ایشالا صحیح و سلامت به همراه بانو سایه شان بر سر ما مستدام باشه قلب

کار خانه

به مردان می فرمود: خدمتتان به همسرانتان صدقه به شمار می آید .1 [ و پاداش دارد.]

ای علی ! ... از من بشنو و من جز آنچه خدایم فرمان داده است نمی گویم :

هر مردی که همسرش را در [کار] خانه کمک کند ، به تعداد موهای اندامش یک سال عبادت برایش محسوب می کنند ؛ سالی که روزهایش روزه بوده و شبهایش را به پا خاسته باشد ....

ای علی ! کسی که در خدمت خانواده اش در منزل باشد و خود خواهی نورزد ، آفریدگار نامش را در دیوان شهیدان می نگارد ... و برای هر قدمش ، یک حج و یک عمره پاداش می دهد ...

ای علی ! ساعتی را در خدمت همسر بودن ، برتر است از هزار سال پرستش و هزار حج و هزار عمره ، و آزاد کردن هزار بنده و شرکت در هزار جهاد ،عیادت هزار بیمار ،و حضور در هزار نماز جمعه و شرکت در هزار تشییع جنازه و سر کردن هزار گرسنه ،...، و آزاد کردن هزار اسیر ،...و چنین کسی چشم از جهان فرو نخواهد بست ، جز آنکه جایگاهش را در بهشت خواهد دید ...

ای علی ! خدمت به همسر کفاره گناهان بزرگ است و خشم پروردگار را فرو می نشاند .2

1:کنز العمال 408/16

2:بحارالانوار 132/101 ؛ مستدرک الوسایل 148/13

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان تسنیم سادات
17 بهمن 91 22:26
کاش آقایون همیشه این احادیث رو بخاطر داشته باشند .... اصلا باید قاب کنیم بزنیم توی خونه که هیچ وقت فراموش نشه...
امیر مهدی و عمی
18 بهمن 91 13:52
سلام مامانی انشااله همیشه در کنار همسری شاد و سلامت باشید و شکوفه زندگیتون به سلامت بدنیا بیاد من هم با افتخار لینکتون کردم
ترمه
18 بهمن 91 16:41
آخییییی چه قشنگ.... می گم نزدیک زایمانته من و دعا کنیاااا......
آسمان
19 بهمن 91 13:29
سلام؛دمنوش خوردی؟

سلام خوبی؟ تا حالا سه تاشو خوردم . الان بعد نهار هم می خوام برم سراغ چهارمیش . شما چی؟ راستی سه شنبه شب زنگت زدن خاموش بودی .
مامان شازده اميرحسين
19 بهمن 91 18:35
فاطمه جون مرسي به ما سر زدي
با اجازه ات لينكت مي كنم
بازم بمون سر بزن
بوس بوس


قربونت آبجی من هم اسم شما رو به لیست دوستامون اضافه می کنم.
مامان تسنیم سادات
19 بهمن 91 19:42
سلام
دیگه چیزی به 22 بهمن نمونده ....
مسافر ما نرسیده ...
داشتم فکر میکردم وقتی یک مسافر از کربلا میاد همه جا رو چراغونی میکنن و گوسفند میکشند جلوی پاهاشون و .... چه خبر ...
حالا این مسافر کوچولوی ما هم که بعد از ثقریبا 8 ماه میاد باید سنگ تموم گذاشت براش ...


سلام مامانی ! راستش ما تو این چند تا سفر یکه رفتیم پابوس آقا نه کسی برامون چراغونی کرد نه یه کفتر جلو پامون سر بریدن چه برسه به گوسفند ! ولی همون جوری که گفتین برای این فسقلی همه می خوان سنگ تموم بذارن .
مسیحا بانو
19 بهمن 91 22:00
سلام دوست من! خیل وبت زیباست... انشالله نی نی ت سالم به دنیا بیاد و دنیات رو پر از شادی کنم این جا رو خوندم روحیه ام عوض شد
آسمان
20 بهمن 91 23:54
سلام؛آره منم میخورم؛چه بدمزه اس‏!‏فردا بیابریم پیاده روی



سلام ! ولی من از طعمش خوشم اومد . خیلی با چایی فرقی نداره .



راستی من لینکت می کنم . پدرم دراومد از بس تو کامنتها دنبال آدرس وبت گشتم !
خاله بعد از این
21 بهمن 91 16:00
ایشالا بعد از اینم هر سال بترکونن هر سال از سال پیشش بیشتر


سلام خاله ! ایشالا ایشالا ! ما که از خدامونه .
دایی جان(بابای امیرحسین)
21 بهمن 91 17:20
اِ اِ زرنگی ها. اگه راست میگی برو اون قسمتهای مفاتیح الحیات را هم بنویس که روایات مربوط به آداب همسر داریه!! تازشم بعدش قابش کنین بزنین تو دیوار خونه تسنیم سادات اینا!! خطاب به بابای تسنیم سادات جان(هواتو دارم برادر!)