زهرا جون مامان زهرا جون مامان ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

زهرا کوچولو مسافر کربلا

سیسمونی 2

1391/10/28 22:14
نویسنده : مامان فاطمه
951 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب دوست بابایی باتفاق همسر گرامی و دختر شیرینشون حانیه کوچولو مهمون ما بودند . حانیه 13 ماهه ماشالا خیلی شیرین و دوست داشتنی بود و کلی من و بابایی رو به وجد آورد. مهمانان گرامی زحمت کشیدن یک جعبه شیرینی تر برای ما آوردند و من پس از مدتها دلی از عزا در آوردم و ترکوندم .خوشمزه (آخه تو این مدت هر چی شیرینی می آوردند من بنا به ملاحظاتی فقط نگاهشون می کردم وعلی رغم میل باطنی لب نمی زدم) برای شام هم سالاد الویه سه رنگ درست کردم . آخر شب هم یه دست منچ زدیم توپ! که بنده اول شدم تشویق

* منچ : خانواده بابایی به منچ یک علاقه خاصی داشتند که علاقشون به من هم منتقل شد . یه صفحه منچ داریم مال کودکی های باباییه ، پر چسبه . با دوستامون که بیرون می رفتیم با خودمون می بردیمش بازی می کردیم . الان البته چند وقته پیشرفت کردیم با آیپد منچ بازی می کنیم .

چند تا عکس از اتاق زهرا :

 

این لباس نوزادی ها یادگار حسینه !

 

 

لباس صورتی رو عمه جونش با کلی ذوق خریده:

 

 

این لباش قرمز آبیه یادگار حسینه ، وسطیه رو اون موقع که حسین و زهرا توی فکر ماهم نبودن دایی جون از کربلا سوغاتی  آورد ، بغلیش هم وقتی تازه عروس و دوماد سی و چند روزه بودیم از کربلا خریدیم .

 

این سه تا عروسک رو خریده بودیم برای بچه یکی از اقوام کادو ببریم که نشد . دو روز مونده به عروسی دایی جون، مامان جونم اومد اینا رو بذار تو کمد که از صندلی افتاد دستش شیکست گریه

 

این عروسک رو وقتی من دانشگاه قبول شدم عمه جونام برام خریدن !!نیشخند

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان تسنیم سادات
28 دی 91 22:45
پس زهرا جون هنوز نیومده آی پدش به راهــــــــــــــــــــــــــــــــــه .....!!!! خیلی خوب به فکر هستینااااا.... اگه تسنیم بفهمه ..... آخه هر بچه ای رو میبینه اول بهش میگه آیپد داری ...؟؟؟؟ بعد اگه داشت باهاش دوست میشه ...... از الان تسنیم رو جزء دوستها حساب کن.... وسایل زهرا خانمی هم که خیلی عالی و زیبا هستند و خیلی قشنگ هم چیده شدن .... دست همگی درد نکنه به خصوص پسردایی که زحمت تست کردن به عهده ایشون بوده.....
آسمان
30 دی 91 18:18
به به مبارکهههههههه
چه خوشگل و باسلیقه
مبارکش باشه ایشالا
تازگیا دارم کشف میکنم دنیای مجازی هم دنیای کوچیکیه ها
چه زود میشه همه رو شناسایی کرد


سلامت باشي دوست جونم! من هم موافقم دنياي واقعي خيلي كوچيكه چه برسه به دنياي مجازي!!


آسمان
1 بهمن 91 12:51
خصوصی داری عزیزمممم

راستی کلاسای زایمانو همشو رفتی؟مال من 2 جلسه اش مونده!
دیگه حسش نیست برم!!!





دیگه دیگه ! ما می گردیم دوستای گمناممون رو پیدا می کنیم و به همه معرفیشون می کنیم !
راستی من چند دفعه اومدم نظر بذارم تو وبلاگت با کد امنیتی درگیری پیدا کردم !
کلاس زایمان هم از آخرین جلسه ای که با هم بودیم و رفتیم اتاق زایمان رو دیدیم دیگه نرفتم یعنی سر جمع سه جلسه رفتم ( در حدی که تو رزومه ام باشه که کلاس زایمان رفتم !!)