زهرا جون مامان زهرا جون مامان ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

زهرا کوچولو مسافر کربلا

سرما خوردگی

1391/9/26 16:48
نویسنده : مامان فاطمه
466 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه شب که از خانه مادری آمدیم بیرون هوا خیلی سرد بود خیلی. تا حدی که دندانهای من به هم می خورد . ماشین دور بود و بابایی رفت که ماشین را بیاورد . برف شروع شده بود و پیاده رو لیز بود  و من نمی توانستم همراه بابایی بروم . منتظر که بودم با خودم گفتم الانه که سرما بخورم.

دیروز صبح گلویم کمی می سوخت که خوب شد ولی آخر شب دچار آبریزش بینی شدم که هم چنان ادامه دارد و کمی تا قسمتی هم بی حالم. راستش اون قدر که بقیه نگران سرما خوردنم بودند خودم نگران نبودم.  به نظرم گرچه زمان خوب شدنم به علت دارو نخوردن طولانی می شود ولی این هم می گذرد. البته خدا رو شکر فعلاً از پا نیافتادم و تا سرماخوردگی راست راستکی ! فاصله دارم . 

مادری و پدربزرگ می خواستند نهار بیابند پیش ما که به علت احوالات بنده و احتمال انتقال به آنها و در نهایت انتقال به همسایه بالایی شان ( امیرحسین قندی ) از این امر صرفه نظر کردند . پدربزرگ زحمت کشیدند و نهار ما دو تا رو  را در قالب یک پکیج شامل پلو خورشت قیمه بادمجان(که خیلی هوس کرده بودم ) به همراه سبزی خوردن برایمان آوردند.خجالت مادری برای شب هم سوپ درست کرده اند و قرار است که بابایی برود بگیرد. از قدیم گفتن ناز کش داری ناز کن ، ماهم چون نازکش فراوان داریم و  خوب نازکش هایی هم  داریم از هیچ گونه ناز کردن فروگذار نمی کنیم !!نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان تسنیم سادات
26 آذر 91 18:49
سلام مامانی مهربون .... خوبییییید ...؟؟؟ زهرا جونم خوبه ...؟؟؟ تا نازتون خریدار داره ناز کنید و از زندگی لذت ببرید .... مواظب خودتون باشید ...
مامان تسنیم سادات
26 آذر 91 18:53
ببینم مامانی رمز منو داری ...؟؟؟


نه دوست جونم . من به جز رمز ورود به وبلاگ زهرا کوچولو هیچ رمز دیگه ای تو نی نی وبلاگ ندارم !!
مامان میثم وفاطمه
26 آذر 91 19:32
اصولا پدر .مادر ناز کشهای بی ریا و بی توقعی هستند انشاالله وقتی دخملی بدنیا اومد متوجه میشی


واقعاً که راست می گی. از وقتی نی نی اومده تو وجودم این مطلب رو کاملاً احساس می کنم . راستی مامانی خدا دسته گلهاتو برات سالم و سلامت نگه داره . ایشالا سایه شما و باباشون با سلامتی همیشه بالای سرشون باشه!


مامان صدرا
27 آذر 91 13:47
سلام عزیزم
من چندوقتیه که از طریق وبلاگ امیرحسینی با شما آشنا شدم.
انشاا... که بلا دوره.
من و همسری هم منتظریم تا خدا بهمون نی نی مولایی بده. خیلی خیلی التماس دعا


سلام ! ممنون که به ما سر می زنین .انشاالله زود زود خداوند دامنت رو سبز کنه .تو نظرات پست قبلی برای ترمه جون تجربه خودم رو گفتم . اگه دوست داشتین یه نگاهی بکنین. بازم پیش ما بیاین!
ترمه
28 آذر 91 18:29
آخی فاطمه جون
ایشالله زودتر خوب بشی
از اینکه تو پست قبلی بهم جواب دادی ممنون
فقط نفهمیدم تو 20 روز چه جوری قرآن ختم کردی
؟!!
تو نی نی سایت هم چیز این چنینی نیافتم
بازم ممنون می شم اگه توصیه ای داشتی بگی!


آهان ! خوندن قران تو بیست روز یعنی همش قرآنت دستت باشه و از هر فرصتی برای قرائت استفاده کنی (من که این کار رو کردم ) تو نی نی سایت پیشنهاد داده بودن که روزی یک جز و نیم یعنی 6 حزب خونده بشه . دیشب گشتم تو نی نی سایت پستش رو براتون پیدا کردم . یک پست هزار و خرده ای صفحه ای با این عنوان "خواندن بیست روزه قرآن و حاجت روایی (قابل توجه نی نی دارها و آنهایی که نینی سالم و صاح می خوان" و به این آدرس :
www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=35409& Pag Number=1
مامان تسنیم سادات
29 آذر 91 13:06
خصــــــــــــــــــــوصی مامانی گل ...
علامه كوچولو
6 دی 91 9:29
ايييييييييييي جان خورش بادمجون از اينكه تو اين مو قعيت كنار خانواده اي و هواتو دارن نهايت لذت رو ببر