زهرا جون مامان زهرا جون مامان ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

زهرا کوچولو مسافر کربلا

نذر مامان

1392/1/25 2:29
نویسنده : مامان فاطمه
443 بازدید
اشتراک گذاری

"نیت کردم بچه ام رو سال دیگه با کالسکه پشت دسته عزاداری حضرا زهرا سلام الله علیها ببرم "

نیتی که من پارسال شب شهادت حضرا زهرا سلام الله علیها، توی یه شب بارونی ، پشت دسته عزاداری مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام کردم و امشب سه تایی رفتیم تا نذر مامان رو ادا کنیم باز هم در یک شب بارانی.

و عجیب دلم به یاد دوستانم بود که این روزها در انتظار فرشته ای کوچک از جانب خدایند.

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ترمه
25 فروردین 92 15:01
منم نذر تو رو می کنم مادر نظر کرده.... چه قدر این روزها عجیب تر محتاجم به دعا...
مامان صدرا
26 فروردین 92 12:28
دلم به دعاهایت گرم است و این ماه سخت منتظر نظر مادر سادات و آقا امام رضا هستم. از بانوی مهر ام ابیها می خواهم که خدا شما و خانوادتون رو سلامت بداره و همواره در مسیر فاطمی و علوی باشید.
مامان دو قل نی نی
31 فروردین 92 17:10
دختر نازی دارین خدا حفظش کنهاسمش نازنین زهراست یا زهرا؟؟