زهرا جون مامان زهرا جون مامان ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

زهرا کوچولو مسافر کربلا

خواب

1392/1/24 2:34
نویسنده : مامان فاطمه
374 بازدید
اشتراک گذاری
كم كم دارد يادم مي رود شب هايي را كه قبل از ساعت ٣ مي خوابيدم . همانطور كه بعدا يادم مي رود شب هايي را كه ساعت ٣ مي خوابيدم ! حسرت زود خوابيدن و خوب خوابيدن را نمي خورم ولي بعدها حسرت اين دير خوابيدن ها و بد خوابيدن ها در كنار دخترك را خواهم خورد. اينكه اينجا از شب زنده داري هايمان مي نويسم دليل دلزدگي نيست ، دليلش اين است كه من اين شبها را دوست دارم و دوست دارم كه يادم بماند شيريني شان را . دوست دارم امشب يادم بماند شبي كه با پشتوانه ٥ ساعت خواب در ٢٤ ساعت قبل ، تا ساعت ٢:٣٠ با دخترك بيداريم و من وجودم لبريز از رضايت است....
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان تسنيم سادات
24 فروردین 92 14:12
پدر بزرگ
24 فروردین 92 17:45
فرزندم همه مادران و اغلب پدران از بدو تولد فرزندشان خواب استراحت و خصوصا ارامش را سه طلاقه میکنند و از عجایب خلقت نیز این است که عموما به این زحمت راضیند و انرا بخوبی تحمل میکنند البته باید بدانی این شب زنده داریها بزودی تمام میشود و یادش همان طور که برای من و مادرت شیرین است برای تو نیز شیرین خواهد بود اما انکه هیچگاه برای والدین تمام نخواهد شد دغدغه فرزنداست که تا زنده ای ترا رها نخواهد کرد
مامان تسنيم سادات
25 فروردین 92 0:01
شب زنده دارى امشبتون هنوز شروع نشده؟؟ انشالله زهرا جونم خوب بشه حالش خصصصصصوصى