زهرا جون مامان زهرا جون مامان ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

زهرا کوچولو مسافر کربلا

عزادار کوچولو

1392/1/23 2:01
نویسنده : مامان فاطمه
524 بازدید
اشتراک گذاری

از سه شنبه روضه خانه مادری شروع شد . مراسمی که یک سال منتظر بودم با کوچولوم در آن شرکت کنم که خدا رو شکر روزیمان شد. دوشنبه شب زهرا بدقلقی می کرد: مثل همیشه !  کلی توی خونه راهش بردم ، ازش خواستم دعا کنه ما بتونیم فرداصبح بریم روضه ، دعا کنه خانم ما را به مجلسشان دعوت کنند. اعتقاد عجیبی به دعوت در این مجالس دارم تا توفیق و دعوت نباشد پای آدم به اینجاها نمی رسد حتی اگر خانه مادرم باشد .

زهرا رو که بردم کلی همه ذوق کردن آخه مجلس قبلی که ماه صفر بود نینی تو دل من بود . کریر زهرا رو گذاشتیم روی اپن آشپزخانه . سنران گفت بچت دختره یا پسر؟ گفتم دختره. گفت : همونه ، به نمایش گذاشتیش ! تازه برای سلامتی "نوزادمون" صلوات هم فرستادن. فسقلی یه کم توی مجلس بود و بعد در حال شیر خوردن خوابش برد.

یکی از دوستانمون وقتی داشت میرفت دوتا دعا برای زهرا کردکه دومیش برام جالب بود : ایشالا قدردان زحمات بزرگترات باشی . ایشالا تاج عروسی بذاری روی سرت !

پانوشت : یاد همه دوستای نی نی وبلاگیمون بودم. شما هم ما رو فراموش نکنین!

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان تسنيم سادات
23 فروردین 92 10:26
عزززززززززيز دلم قبول باشه عزاداريهاتون و هم احيا گرفتنهاى شبانه تون التماس دعا
زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
23 فروردین 92 11:23
سلام مرسی از اینکه به یادم هستی فاطمه جان ... سپاسگزار این همه محبت شما هستم راستی متوجه نشدم چه جوری ختم کنم این آیه رو یعنی به تعداد روزا آیه رو بخونم مثلا روز شوم 3 بار آیه رو بخونم تا روز 14 که 14 باتو اون روز بخونم
ترمه
23 فروردین 92 12:23
خوش به حالت شدید التماس دعا.....
آسمان
23 فروردین 92 14:20
سلام سلام؛ قبول باشه عزاداریهاتون توفیق باشه مزاحمتون میشیم
الهام
23 فروردین 92 21:07
سلام فاطمه جون همه پستاتو دیدم زهرا کوچولو رو ببوس دوس داشتی یه سری بهمون بزن
مامان تسنيم سادات
23 فروردین 92 23:39
سلام خصوصى داريد
مامان صدرا
24 فروردین 92 8:13
سلام فاطمه جون عزاداری هاتون قبول از زهرا خانوم هم بخواه برامون دعا کنه انشاالله دخمل گلت در جوار رحمت حضرت صاحب الامر (عج) فاطمی بزرگ بشه و باعث افتخار شما بشه
نرگس مامان باران
25 فروردین 92 21:22
سلام عزیزم دخمل من باران مظفری تو جشنواره عکس آتلیه سها شرکت کرده ممنون میشم اگه به وبلاگمون بیایی و به لینک مستقیم آتلیه بروید و امتیاز 5 رو بهش بدید خیلی وقتتون رو نمیگیره با تشکر