زهرا جون مامان زهرا جون مامان ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

زهرا کوچولو مسافر کربلا

لطفا

1393/6/16 2:05
نویسنده : مامان فاطمه
254 بازدید
اشتراک گذاری

زهرا كتابي را مي خواست كه من توي اتاق گذاشته بودم . شروع به گريه و زاري كرد و پخش زمين شد . گفتم. : گريه نكن ! بگو مامان لطفا كتابو بده. بلافاصله گريه اش قطع شد و گفت : لودفن بيده ! گفتم آفرين و كتاب را دادم. . چند دقيقه بعد آيپد دستم بودكه  دخترك آمد و گفت : لودفن آيبد بيده ! هيچي ديگه ! تمام تفكرات و اعتقاداتم را براي ندادن آيپد به بچه ها ، يه وجب بچه با اين جمله اش فرو ريخت !!! تقديمش كردم كه هيچ كلي هم قربان صدقه اش رفتم . حالا كارمان در آمده تا آيپد مي بيند " سودفن بيده ، سودفن بيده " اش شروع مي شود. 

پانوشت ١)  دخترك با همه بلبل زباني هايش ، در اكثر مواقع حرف لام را تلفظ نمي كند . گاهي حرف " نون " را جايگزينش مي كند مثل " كربنا ( كربلا) ، پنّه ( پله ) ، ماشانا ( ماشالا ) ، ايشانا ( ايشالا ) ، گنابي ( گلابي ) " و گاهي حرف " سين " را جايگزين لام مي كند مثل " سباس ( لباس ) ، سيبان ( ليوان ) و همين سودفن  كه لودفن (لطفا) بيچاره است كه به اين شكل در آمده !

پانوشت ٢) امروز بغلش كردم مي گويد : " سودفن بايا " ( لطفا بالا ) 

پسندها (1)

نظرات (0)