زهرا جون مامان زهرا جون مامان ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

زهرا کوچولو مسافر کربلا

نوبت

1393/6/16 2:13
نویسنده : مامان فاطمه
258 بازدید
اشتراک گذاری

قبلا هم گفتم اينكه آيپد ندهيم دست بچه جز اعتقادات تربيتي ماست ولي گاهي كه زهرا خودش آيپد را كشف مي كند چاره اي نداريم كه حساسيت نشان ندهيم و اجازه بدهيم بي بي انيشتين اش را با آيپد ببيند يا براي خودش توي فولدرهاي مختلف گشت بزند ، گاهي اوقات كه آيپد دست من است و زهرا ان را مي خواهد مي گويم الان نوبت مامانه . امروز روي تخت كنار من خواب بود كه از خواب پريد. تا چشمش به آيپد افتاد زير لب شروع به گفتن كلماتي مبهم كرد و خودش را به من و آيپد رساند . دقت كردم ، ديدم با اينكه هنوز چشمانش درست و حسابي باز نشده اند  تند تند مي گويد : نوبته زهه ، نوبته زهه( نوبت زهراست ، نوبت زهراست )

پسندها (1)

نظرات (5)

〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
16 شهریور 93 19:22
سلااااااااااااام عيدتون مبارك تازه تولد اميرحسين خان قندى هم مبارك وبلاگش كه تعطيله گفتم با اجازه عمه خانم از اين تريبون تبريكاتمون رو اعلام و ابراز و ارسال كنيم ! از قول من به مامانشم سلام برسون لطفا و اميرحسين جان دو ساله رو هم بچلون
مامان فاطمه
پاسخ
سلام عزيزم ، عيد شما هم مبارك باشه ، تولد چهار روز پيش تسنيم جونم هم مبارك باشه شما لطف دارين پيام مهربونيتونو ابلاغ مي كنم .
مامان خانمی
16 شهریور 93 19:59
سلام عزیز دلم امروز اومدم تا از محمدسجاد برات بگم پسر خوشگلم دیگه راحت چرخ میزنه و رو شکم میخابه.از خودش صدا در میاره انگار که میخاد حرف بزنه.خلاصه خیلی شیرین شده اینم دوتا عکس از پسر گل من. این وقتیه که محمدسجاد خودشو واسه مامانش لوس میکنه http://www.niniweblog.com/upl/amanat/14101015644.jpg اینم جدیدترین عکسش http://www.niniweblog.com/upl/amanat/14101017826.jpg فعلا بای تا بعد دوستت دارم
مامان فاطمه
پاسخ
سلام عزيزم ، خدا حفظش كنه گل پسري رو ، متاسفانه نتونستم روي ماهش رو ببينم ،راستي چهارماهگيش مبارك باشه . خيلي وقته مي خوام يه چيزي به شما بگم وقت نمي شه ، بي زحمت خصوصي وبلاگتو چك كن
الهه مامان سلما
17 شهریور 93 2:08
مصداق جمله ی.... از ماست که برماست...مامانجان بزار چشات وا شه اول، صورتتو بشوری.. آقا یعنی این آیپد من از رو اپن آشپزخونه بیاد پایین تمومه دیگه... کلهم ما هم تعطیلش کردیم، کاملا ایستاده کارمونو انجام میدیم و میریم
مامان فاطمه
پاسخ
شما هم ايستاده كاراتون مي كنين ؟؟ چه جالب ! منم آيپد رو مي ذارم رو پيرينتر و ايستاده كارمو مي كنم !
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
17 شهریور 93 12:41
خيلى ممنون عزيزم
ما( من و گاهی بابا )
1 مهر 93 6:17
بیبی انیشتین رو اصلا نمی پسندم ! میشه مزایا ی این برنامه رو بگی؟