زهرا جون مامان زهرا جون مامان ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

زهرا کوچولو مسافر کربلا

دندان

1392/12/5 1:09
نویسنده : مامان فاطمه
320 بازدید
اشتراک گذاری
امروز بعد از هفت سال پايمان را گذاشتيم مطب دندانپزشكي ! نتيجه هفت سال غيبتمان از پيش معلوم بود با دردهاي گاه و بي گاه دندانهاي مظلوممان، دكتر گفت : هزار و شصت و شونزده تا دندان خراب داري كه علي الحساب چهارتايشان بايد عصب كشي بشوند و باز علي الحساب يه كارهايي روي دندان شش بالا سمت چپ كرد تا هفته بعد . حالا من با دندان درد آلود و دلي پر غم و حالي گرفته به خودم قول قول مي دهم كه ديگر در كارهاي مربوط به سلامتي ام اهمال كاري نكنم . اين قدر اين فاجعه امروز برايم دردناك بود از نظر روحي كه نشستم از فرق سر تا نوك انگشتان پايم را بررسي كردم كه نكند مشكلي داشته باشند و من حواسم نباشد به يكباره كارشان بيخ پيدا كند و دوباره از نظر روحي لطمه بخورم !! بله بي خود نيست كه از قديم گفتن : مسواك بزن به دندان تا باشي شاد و خندان ! پانوشت ١ : بسيار سپاسگزارم از كامنتهاي پر مهر شما دوستان عزيز و مهربانم ، چون مي خواستم كامنتها رو جواب بدم و الان هم احساساتم به شدت جريحه دار شده و هم دندونم ، نمي تونم پاسخگوي مهربونياتون باشم ، فعلا كامنتها رو تاييد نكردم . ايشالا درد جسمي و روحيم كه خوب شد تاييدشون ميكنم . پانوشت ٢ : من دايناسور نيستما كه هزار و شصت و شونزده تا دندون دارم .
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
5 اسفند 92 9:15
وِوِوِوِوِوِ....يى !!!!!
مامان خانمی
5 اسفند 92 12:06
آخیییی ایشالله زود زود خوب میشی خدایا گذر هیشکی به دندونپزشکی نیافته. من که وحشت میکنم
مامان فاطمه
پاسخ
ايشالااااااااا!
آسمان
5 اسفند 92 13:19
دقیقا مثل من فاطمه همش امروز و فردا میکنم متاسفانه اوضاع منم خیطه!!! من بدم میاد از دندونپزشکی
مامان فاطمه
پاسخ
هان اي دل عبرت بين ، منو ببين عبرت بگير !
سمیرا
5 اسفند 92 16:05
عزیزم إن شاءالله زود خوب بشی,دندون درد خیلی بده
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون عزيزم
ننه علي
6 اسفند 92 18:54
سلام ان شاالله خوب ميشين راتشو بگو...مسواك مي زني؟؟؟؟
مامان فاطمه
پاسخ
عليكم السلام مامان علي آقا ، ممنون ! فكر مي كني اگر درست و حسابي مسواك مي زدم كارم به اينجا مي كشيد ؟!
الهه مامان سلما
10 اسفند 92 16:40
بِکَن بریز دور همه دندوناتو خواهر، این شیردهی این طفل معصوما فقط جون مارو نگرفته!!! ۳۲ تا طلاییشو بده واست درست کنند، جیگر میشی ننه حالم از دندون و دندونپزشکی بهم میخوره، بعد تولد سلما تنها جاییه که هر هفته سر میزنم؟!!!!!
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
10 اسفند 92 19:28
آخخخخخى .... عزيزم خيلى خرابى دندون بده من كه اسم دكتر دندون مياد بدم مى لرزه الان خوبى ؟
مامان فاطمه
پاسخ
درد مبهمي هنوز با منه كه نمي دونم از دندون دستكاري شده است يا از دندان خراب مجاورش ؟
مطهره
12 اسفند 92 17:22
سلام عزیزم, منم در این زمینه مثل توام. اینقدر از صدای وسایل دندون پزشکی وحشت داشتم که چندین سال نرفتم وقتی هم که رفتم... حالا خیلی خوب مسواک میزنم چون درد دندونی کشیده ام که مپرس، اما خیلی فایده ای نداره و هنوز که میرم دندون پزشکی پزشک چپ چپ نگام میکنه یعنی مسواک نمیزنی؟ واه و واه و واه!
مامان فاطمه
پاسخ
من دارم فكر مي كنم دندانپزشكه منو به شكل دسته هاي اسكناس مي بينه يا يه آدمي كه خوب مسواك نزده
مطهره
12 اسفند 92 17:28
چرا کامنت من برای تبریک تولد زهرا جونم نیست اکشال نداره... تولد تولد تولد زهرا جونم مبارک
مامانی
15 اسفند 92 14:47
مشکل اکثریت جامعمونه والبته خود من کاش وزارت بهداشت بیشتر به این قضیه بپردازند
مامان فاطمه
پاسخ
كاش ....