زهرا جون مامان زهرا جون مامان ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

زهرا کوچولو مسافر کربلا

نه !

1392/10/27 12:52
نویسنده : مامان فاطمه
654 بازدید
اشتراک گذاری

دخترك رو برويم ايستاده با شكلاتي در دست و صورتي كاكائويي ، مي گويم : مياي بوست كنم ؟ صاف توي چشمهاي من نگاه مي كند و مي گويد : نه ! و پشتش را به من مي كند و راهش را مي كشد و مي رود ! و من مات و مبهوت محو رفتن اين موجود هفتاد و پنج سانتي مي شوم ! پانوشت ١ ) بدون إغراق چند ثانيه مات و مبهوت اين كارش بودم . پانوشت ٢) دخترك بالاخره اومد تو بغلم و از لباس بنده جهت پاك كردن صورت كاكائوييش بهره ها برد ! من هم از فرصت استفاده كردم و حسابي ماچ ماليش كردم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سمیرا
27 دی 92 15:06
بایه تیر2نشون زده:هم دهنش پاک کنه هم بوسش کنی بیشتربخاطردهنش اومده خواهر
الهه مامان سلما
27 دی 92 15:38
سلام عزیزم خدا برات حفظش کنه
مامان فاطمه
پاسخ
سلام . ممنون عزيزم ، خدا نازگل شما رو هم سلامت نگه داره
مامان آروین (مریم)
28 دی 92 7:34
چه باحال عکسش خیل قشنگ افتاده
مهتاب
28 دی 92 10:42
الهی فداش نمکدوووووووووووووووووووووووووووون
ننه علي
29 دی 92 17:38
عززيزم چه عكس نازي دختر به اين خوشكلي بايدم ناز كنهه