زهرا جون مامان زهرا جون مامان ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

زهرا کوچولو مسافر کربلا

در !!

1392/10/26 2:56
نویسنده : مامان فاطمه
315 بازدید
اشتراک گذاری
١)در اتاق خواب را بسته ام كه دخترك از اتاق بيرون نرود ، مي رود پشت در اتاق مي ايستد ، پس از كلي تلاش نافرجام براي باز كردن در اتاق مي گويد : دَ ، دَ ! ٢) در قوطي فلزي آب نبات را كه در خانه پدربزرگش با آن بازي ميكند را باز مي كند ، مي گويد : دَ ، دَ ! ٣) ظرف كوچك در داري را پيدا كرده كه تصادفا چند گل سر هم داخلش است ، ظرف را دستم ميدهد كه درش را باز كنم و من گمان مي كنم كه به دنبال گل سرهاست كه به دهانش ببرد ، ولي دخترك با ظرف و درش سرگرم مي شود . مي گويد : دَ ، دَ و تلاش مي كند در ظرف را ببند ، تلاشش براي درست قرار دادن در ، بر روي ظرف ، ستودني است ! ٤) مي خواهم پاهايش را چرب كنم ، در كرمش را باز ميكنم ، گل از گل مي شكوفد ، در را بر مي دارد و مي گويد : دَ ، دَ ! ٥) امشب فكر مي كردم دخترك با " فاميل دور " چه نسبتي دارد كه عاشق " در " شده ؟؟؟
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سمیرا
26 دی 92 20:42
چه بامزه
مهتاب
26 دی 92 23:38
مامان سید
27 دی 92 0:48
ماشاءالله چه دختر شیرینی دارید. خدا این مسافر کوچولوی کربلایی رو حفظش کنه.
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون عزيزم !
مامان تسنیم خانوم
27 دی 92 13:12
ههههههههههههههه دقیقا تسنیم همسن زهرا بود من همش میگفتم این دخترک ما حتما یه نسبتی با فامیل دور داره که اینقده عاشق در هست!!! تازه خیلی هم حساس بود به اینکه در همه وسایل باید بسته باشه!!درست مثل فامیل دور
مامان فاطمه
پاسخ
دختر هاي اين دوره و زمونه .... پناه بر خدا !!!! زهرا عاشق باز و بسته كردن دره ! رو باز بودن بيشتر از بسته بودن تأكيد داره !
دریا
27 دی 92 14:35
سلام دوست عزیز...30 دیماه روز تولد یک سالگی رز گل منه اگه میشه یه لطفی بکن و بیا بهش تبریک بگو..خیلی ممنون...
مامان فاطمه
پاسخ
تولدش مبارك باشه ايشالا