زهرا جون مامان زهرا جون مامان ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

زهرا کوچولو مسافر کربلا

ميم مثل مادر

1392/6/30 22:48
نویسنده : مامان فاطمه
439 بازدید
اشتراک گذاری

فارسی ، عربی ، ترکی ، انگلیسی ، ..... فرقی نمی کند به چه زبانی .....

به هر زبانی که بچه مادرش را خطاب کند ، برای مادر لذت بخش است !

دخترک این روزها مرا "اومّا " خطاب می کند !

پانوشت : قبلا که ما ما ما ماما  می گفت فکر می کردم "مامان " می گوید ولی وقتی در جوابش می گفتم جان مامان ، بچه حیرت زده نگاه می کرد! این روزها ولی "اومّا " "اومّا " گویان به سراغم می آید وقتی کارش گیر است !!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

بابای ملیسا
30 شهریور 92 21:43
با سلام . ملیسای خوشگل ما امروز دو ساله شد . به همین منظور به عنوان یک پدر بر خودم واجب دیدم تا امروز رو با عکسهای جدیدش براش به یادگار بزارم . خیلی خوشحال میشیم اگر به کلبه حقیرانه ولی پر از عشق و صفای ملیسا قدم بزارید و با نظرات و تبریکهای قشنگتون ملیسا و روزگار قشنگش رو بهره مند کنید . منتظر حضور شما هستیم .
☁☀☁ مامان تسنيم سادات
31 شهریور 92 6:13
واى چه عكس قشنگى
مامان تسنیم
31 شهریور 92 9:27
وای عکسش که محشره معلومه دوربینتون خیلی با کیفیته یادمه تسنیم هم همین سن و سال زهرا بود من را اوما صدا میزد میگفتیم رگ عربی بچمون خیلی قویه بعد یه مدت حدودا یکی دو ماهه که صدا میکرد دیگه نگفت تا جدیدا که مامان مامنش قطع نمیشه ولی خدایی خیلی شیرینه
مهتاب
31 شهریور 92 10:43
مامان صدرا
31 شهریور 92 10:48
انشاالله شنیدن این صدای دل انگیز نصیب و روزی همه خانوم ها بشود. الهی آمین عکس هم فوق العاده بود. مرسی از مامان با سلیقه و پرحوصله
مهتاب
1 مهر 92 10:11
زهرا کوچولو 7 ماهگیت مبارک نازنینم
مامان نرگس
1 مهر 92 15:31
سلام من وبلاگ حسین مسافر کربلا رو هم خوندم. جالب بود حسین ، زهرا شد . ایشالا که صحیح و سلامت باشن همیشه در پناه حضرت زهرا.
مامان نرگس
1 مهر 92 15:35
جالبه ما هم دقیقا" همون تاریخ که شما رفتین مشهد در همون شرایط شما قصد داریم بریم مشهد .یعنی 19 مهر در شرایطی که من 6 ماهه باردارم. دعا کنید مشکلی پیش نیاد. از نظرات قشنگی که تو وبلاگمون دادین هم ممنونم. من اسم زهرا رو خیلی دوست دارم ولی عمه اش که زهراست ناراحت میشه برای همین گفتم نازنین زهرا یا یاسمین زهرا. ولی تا الان بین گزینه های بیان شده همون نسترن بیشترین طرفدار رو داره
زینب مامان نازنین زهرا
2 مهر 92 12:35
خصوصی داری خواهر ...
مامان آروین (مریم)
3 مهر 92 9:38
عکستون خیلی هنری و با کیفیت افتاده
زینب مامان نازنین زهرا
4 مهر 92 13:32
سلام عزیزم جواب سوالای من و ندادیا خانوم خانوما
مامان زهرا ناز
4 مهر 92 23:47
دختر خوش زبون که با زبونت دل مامانو بردی و با عکست دل ما رو عززیزم