زهرا جون مامان زهرا جون مامان ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

زهرا کوچولو مسافر کربلا

دخترك كم كم بزرگ مي شود -١

1392/4/12 1:38
نویسنده : مامان فاطمه
384 بازدید
اشتراک گذاری
با اينكه مدتها بود دخترك سر و بالا تنه اش را بلند مي كرد ، وقتي من دست هايش را مي گرفتم و " يا علي " مي گفتم و مي خواستم از زمين بلندش كنم ، صاف صاف توي چشمهاي من نگاه مي كرد و بي حركت سر جايش ميخكوب مي شد . .... الآن دو سه روزي است كه دخترك آرزوي اين مادر آرزو به دل را برآورده كرده : با گرفتن دست هايش و " يا علي " گفتن خودش را بلند مي كند ، روي زمين مي نشيند و بعد پاهايش را فشار مي دهد و ميايستد!
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان آرینا مو فرفری
12 تیر 92 2:21
علی نگهدارت عزیزم. اسم وبلاگ شما و ماجرای نامگذاری واقعا تحت تاثیر قرارم داد.
مامان صدرا
12 تیر 92 13:41
مولا علی یارت باشه فسقلی خاله
بابای یسری جان
15 تیر 92 16:02
باز هم سر زده بیایید ، کمی آشفتگی بد نیست ، آن وقت ، تکاندن شانه های پر غبار، و مرتب کردن ِموهای پریشان ، بهانه ای می شود برای زندگی ام . شرکت دخترم در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ بهانه ای است برای آشنایی بیشتر با شما و پذیرایی از قدوم سبزتان در وبلاگ یسری دختر خوش قدم.
آسمان
18 تیر 92 13:52
چه زود دارن بزرگ میشن ... فاطمه جون رفلاکس زهرا خوب شده؟
ریحان
19 تیر 92 15:24
عزیزم خصوصی فرستادم...
زينب مامان فرشته اسموني اميرعباس
19 تیر 92 19:28
سلام فاطمه خانمي عزيزم خدا زهراي نازو برات حفظ كنه عزيزم . مرسي از اين كه احوالم و جويا ميشي و مرسي از همدرديت . من هميشه به دعاي شما نياز دارم عزييييزم چشم منم به سفارش شما عمل ميكنم انشالله خدا ياري كنه من و تين طفل معصوم و
ریحان
20 تیر 92 1:53
ممنون زهرا جان.....حتمااین نذری که گفتید رو انجام میدم....ایشاالله اگه لایق باشم مادربشم....مادره یه فرزند صالح وسالم بشم..... التماس دعا
ღ مونا مامان امیرسام ღ
23 تیر 92 3:10
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به ((امیرسام خرمی)) امتیاز 5 رو بدید اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید. تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون از وقتی که میذارید گلم. خوشحال میشم اگر بعد از رای دادن خبرم کنی. soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7
مهتاب
23 تیر 92 17:49
سلام فاطمه جون طاعات و عباداتتون قبول التمس دعای مخصوص یادت نره خانومی شمارش معکوس برای من شروع شده دارم میمیرم از استرس با اینکه از روند زایمان کاملن مطلعم اما نمیدونم چرا اینجوری شدم عزیز زایمان شما سزارین به روش اسپاینال بوده میشه از احوالاتت بعد از زایمان برام بگی ممنون میشم
مامان سها
24 تیر 92 13:22
مامانی جون... خدا دخملی نازتو واست حفظ کنه...با اجازه وب دخملیتو توی وب دخملم اد میکنم
مامان طه
24 تیر 92 18:19
خدا دخترتو حفظ کنه ایشالا به منم سربزن گلم