زهرا جون مامان زهرا جون مامان ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

زهرا کوچولو مسافر کربلا

گردش سه نفره

1392/2/25 2:58
نویسنده : مامان فاطمه
595 بازدید
اشتراک گذاری

پارسال بهار من و بابایی زیاد پارک و اینور و اونور می رفتیم . فکر می کردم امسال چون بچه داریم این گردشها خیلی محدود بشه که خدا رو شکر این فسقلی تا حالا مانعی برای بیرون رفتن هامون نشده .

دوشنیه 16 اردیبهشت :

سه تایی رفتیم خرید که حاصلش یه آغوشی برای زهرا  و یه ملحفه  و یه اسباب بازی کوچولو برای فسقلیا بود . بعدش تصمیم گرفتیم بریم دریاچه شهدای خلیج فارس رو که تازه افتتاح شده بود ببینیم . متاسفانه دوربین نبرده بودیم. چند تا عکس با موبایل برای یادگاری انداختیم .

 

 

 

 

 

 

 

سه شنبه 17 اردیبهشت :

بابایی اومد دنبال من و زهرا که خونه مادری اینا بودیم . تا نشستیم توی ماشین گفت بریم آبشار تهران ؟ (روز قبل در مسیر رفتن به دریاچه تابلو آبشار تهران رو دیده بودیم و قرار شد یه روز هم بریم اونجا) من هم چون همسر همراهی هستم استقبال کردم . حاصل این همراهی یک ساعت گردش بی نظیر و دیدن مناظر بی بدیل بود . باز هم چون یهویی تصمیم گرفتیم بریم دوربینمون رو نبرده بودیم و با موبایل من چند تاعکس انداختیم .به همه دوستان به خصوص  دوستانی که منزلشون غرب تهران هست پیشنهاد حتما یه روز تو بهار یه سری به اینجا بزنن.

آدرس : انتهای اتوبان شهید همت که اسمش اتوبان شهید خرازیه .

                    

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

راستی توی این عکس آخری دریاچه تازه افتتاح شده رو هم می بینید. (پشت برجها)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان تسنيم سادات
25 اردیبهشت 92 8:12
چه جاهاى قشنگى رفتيد..... چقدرم خلوت بوده .... درسته ؟؟
بابای ملیسا
25 اردیبهشت 92 9:08
با سلام . وبلاگ ملیسا جان با موضوع یه تیکه بهشت روی زمین به نام شیرخوارگاه آمنه به روز شد . خوشحال میشیم مراجعه کنید و با نظرات زیباتون ما رو دلشاد کنید . منتظر شما هستیم
مامان طهورا عسلی
25 اردیبهشت 92 15:28
سلانه. بابا داشتی نیومدی محل ما میگفتی بیایم همدیگرو ببینیم. بازم این ور ها بیاین.....
منصوره.الف
25 اردیبهشت 92 17:49
سلام مامان عزیز تبریک به شما که نام نیک اهل بیت رو برا فرزندتون انتخاب کردید. پستی هست با عنوان "نام نیک" که مخصوص شماست تا بگید علت این انتخاب رو،تا شاید مشوقی شود برای پدر و مادر های عزیز دیگر، منتظر حضور گرمتون هستم.
مامان طهورا عسلی
25 اردیبهشت 92 23:16
بابا اطلاع میدادید دارید میاید محل ما یه شامی نهاری چیزی در خدمتتون میبودیم بازم این طرف ها بیاین...
گيسو
25 اردیبهشت 92 23:44
سلام مامان زهراكوچولو.ان شاالله هميشه به شادي وگردش
مامان صدرا
26 اردیبهشت 92 11:03
شب آرزوها شبی که خدا بی حساب می بخشد از اون شباست كه ميتونیم واسه هرچي دلمون خواست آرزو كنیم *اللهـم عجل لوليكـــ الـفــرج* التماس دعا فاطمه خانوم عزیز
الهام
28 اردیبهشت 92 15:03
سلام خانومي چطوريد؟ عكساي قشنگي بود لذت بردم سري بهمون بزن خانوم خاموش!!