زهرا جون مامان زهرا جون مامان ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

زهرا کوچولو مسافر کربلا

کمی تأمل ...

1391/11/24 19:20
نویسنده : مامان فاطمه
706 بازدید
اشتراک گذاری

یه روز یه ترکه می ره سبزی فروشی تا کاهو بخره ......

عوض اینکه کاهوهای خوب روسوا کنه ، همه کاهوهای نامرغوب رو سوا می کنه و می خره . ازش می پرسن چرا این کار رو کردی؟ میگه : صاحب سبزی فروشی ، پیرمرد فقیری است ؛ مردم همه کاهوهای خوب رو می برند و این کاهوها روی دست او می ماند و من به خاطر اینکه کمکی به او بکنم اینها را می خرم . اینها را هم می شود خورد .... این ترکه کسی نبوده جز عارف بزرگ ، آقا سید علی قاضی تبریزی.

 

 

 

 

پانوشت : 26 خرداد امسال ، در یک صبح بسیار گرم و آتشین  ؛ در حالی که آرزو داشتیم زهرا کوچولو هم همسفرمان باشد ؛ به زیارت مزار این مرد خدا در قبرستان وادی السلام نجف رفتیم . مدیر کاروان می گفت آقای قاضی عجیب حاجت می دهد . هر چه دوست دارید از او بخواهید و ما هم از این مرد آسمانی خواستیم تا برایمان دعا کند فرزندی صالح و شایسته در راه داشته باشیم . 

این را نوشتم تا شاید عزیز گرفتاری با توسل به روح بزرگ این مرد آسمانی گره از کارش گشاده شود و لبخندی بر لبانش نشیند .


راستی این هم عکس مزار آیت الله قاضی : 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامی امیرحسین
24 بهمن 91 19:42
اِ قبول نیستا!اینم ایمیلشو ما برات فرستاده بودیما! الانم یکی فرستادم. زودی نذاریشا خودم میذارمش!!! حق کپی رایت یادت نره
مامان تسنيم سادات
24 بهمن 91 22:06
روحشون شاد ...... اين عكس وادى السلام رو گذاشتى دل منو بردى اونجا .... اومدم اينجا يه چيزى بگم اين عكسو ديدم ياد غروب وادى السلام افتادم زيباترين منظره عمرم .... گنبد زيباى حرم ..... السلام عليك يا امير المؤمنين ( ع) و رحمة الله و بركاته
آسمان
25 بهمن 91 0:32
آخی ...روحشون شاد
ما هم تو یه روز داغ تابستونی رفتیم سر مزارشون ...وادی السلام
یادش بخیر


داغا ! یه داغ می گم یه چیزی می شنوی !به قول بابای زهرا داشتیم تبخیر می شدیم تو وادی السلام!! ولی واقعا که سفر به یادماندنی بود .
آسمان
25 بهمن 91 0:33
خصوصی چک کن عزیزم
مامان طهورا عسلی
25 بهمن 91 0:58
سلام . خیلی زیبا بود. بسی استفاده بردیم.

جواب ما رو ندادین ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!


تبادل لینک و این حرف ها.................


سلام مامان گل ! ممنون که به ما سر می زنین. من دیشب خیلی هول هولی اومدم این پست روگذاشتم ولی قبلش اسم شما رو به لیست دوستامون اضافه کردم . باعث افتخار که دوستان خوبی مثل شما داشته باشیم . دختر نازت رو ببوس !





مامان تسنیم سادات
25 بهمن 91 9:47
خصوصــــــــــــــــــــــــی
مامان صدرا
25 بهمن 91 11:02
من و همسری هم خرداد ماه برای ولادت امیرالمومنین روحی و ارواحنا فداه زیارت عتبات بودیم و خیلی برای نی نی دار شدن دعا کردیم ولی همچنان در امتحان صبر به سر می بریم . منم دلم شکست و آقای قاضی رو واسطه فرستادم پیش خدای مهربون تا به همه ی اونایی که دلشون بچه می خواد نظر رحمت بندازه. مامان زهرا جون شما هم برای ما دعا کن خدا جواب شما رو زودتر از ما میده
مسیحا بانو
25 بهمن 91 20:02
آخی....
کاش خدا توفیق زیارت عتبات و قبر این عالم بزرگ رو به ما هم بده...
می گم ما منتظر خبرهای داغ تولد نی نی هستیما...
ما رو زیاد بی خبر نذار دوست من....
خیلی خیلی هم التماس دعا


ایشالا شما هم زود زود در فهرست زوار کربلا قرار بگیرین . اگر ما نبودیم از وبلاگ امیر حسین قندی خبرامون رو بگیرین !
زینب مامان فرشته آسمونها امیر عباس
25 بهمن 91 22:48
سلام مامان زهرا خانوم گل عنوان متن و که دیدم برام جالب نبود اما باز کردم و خوندم حالا دیگه اشک که رو گونه هام روانه شده یعنی از اینجا هم میشه دعا کرد ؟ منم اگه خدا قسمت کنه 12 اسفند دارم میرم کربلا خیلی دوست دارم تا اون وقت بچم تو دلم باشه برام دعا کن
آسمان
26 بهمن 91 12:26
هوراااااااا 9 ماهت تموم شد
9 روز و 9 ساعت دیگه صبر کنی تمومه


فکر کنم اشتبته تاریخ می زنه ، 9 ماه و 9 روزمن می شه اول اسفند (3 شنبه ) ولی با حساب این روزشمار می شه شنبه ( هم زمان با شما !)
مامان( فاطمه، گل بابا)
26 بهمن 91 16:07
سلام . امیدوارم سلامتی با جسم وایمانتان قرین باشه. من با اجازه لینکتون میکنم شما هم به ما سر بزنین.


سلام ! ممنون که به ما سر زدین . اتفاقاً امروز یه چند دقیقه ای اومده بودم تو وبلاگتون . من هم با افتخار اسم شما رو به دوستامون اضافه می کنم
زینب مامان فرشته آسمونها امیر عباس
26 بهمن 91 19:45
سلام فاطمه جون
انشالله لفظت سبک باشه برام نگفتم به کسی ...
فقط همسرم میدونه .
خیلی برام دعا کن ...
خیلی دوست دارم با یه نی نی سالم و صالح تو دلم برم کربلا...
من دیشب یکی خوندم اما الان گفتی از امشب آیت الکرسی می خونم روش...
دیشب که در مورد آقا سید خوندم دلم خیلی شکست انشالله صدای شکسته شده دلم و شنیده باشه


سلام زینب جان ! می گن آیت الکرسی اثرات عجیبی داره من هم با این اعتقاد اون رو خوندم . ایشالا با مسافر کوچولوت بری کربلا خانوم خانوما!
هیراد و عمه لیلاش
27 بهمن 91 0:06
سلام ، هیراد جون توی مسابقه شرکت کرده لطفا به وبلاگش بیایید و کمکش کنیدارزومند ارزوهای شما
زینب مامان فرشته آسمونها امیر عباس
27 بهمن 91 1:14
بازم مرسی از این که بهم گفتی فاطمه جون انشالله به زودی عکس زهرا خانوم نازو بذاری
امیر مهدی و عمی
27 بهمن 91 12:32
سلام خدا رحمتشون کنه انشااله خدا همه رو بده دستتون درد نکنه
امیر مهدی و عمی
27 بهمن 91 12:32
سلام خدا رحمتشون کنه انشااله خدا همه رو بده دستتون درد نکنه
مامان علیرضا
30 بهمن 91 15:08
خدا بیامرزه عزیز تازه از دست رفتتونو خدا حاجت همه رو بده ایشالا و هر آرزومند بچه ای رو به آرزوش برسونه
.............mm
3 اسفند 91 22:08
سلام به وبلاگم دعوتی/......منوهم لینک کن...منتظرتمااااااااااا
مامان ماهان
10 اسفند 91 15:12
سلام.جمله اول رو که خوندم احساس کردم میخواین جوک بنویسین.دلم نخواست برم ادامه مطلب.کمی که وبتون رو ورق زدم گفتم بعیده جوک قومی بگین ادامه رو خوندم.ممنونم بابت این مطلب قشنگ.