زهرا جون مامان زهرا جون مامان ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

زهرا کوچولو مسافر کربلا

بدون عنوان

1393/9/16 0:57
نویسنده : مامان فاطمه
291 بازدید
اشتراک گذاری

خداوندا ! زهرا هنوز عطر بهشت مي دهد ، مپسند كه اين  رايحه بهشتي  ، با افكار و اعمال ناصواب من از وجودش رخت بربندد.  

خداوندا ! تو شاهد باش در اين شب تاريك كه اين فرشته بهشتي در آغوش من شير مي خورد ، من  ملتمس دعا به بانويي شدم كه با گوشه نظرش ، زهرا را در وجودم پروراندي ،

بانوي آسمانها و زمين ! مهربان مادر ما ، اين شكوفه بهشتي كه با عنايت شما در زندگيمان جوانه زده را به خودتان مي سپارم از همه بدي هاي رفتار و افكارم ، از همه خيالات و اوهام ، از همه زشتي ها و پليدي هايي كه به سبب رفتار و تربيت نادرست من در كمين وجود بهشتي اش نشسته اند .

مي سپارمش به شما ، به مهربانترين مادر عالم ، مواظبش باشيد، مواظبم باشيد ... 

مواظبش باشيد كه بهشتي بماند ، مواظبم باشيد كه بگذارم بهشتي باقي بماند ....

 

 

پانوشت : جايي بوديم امشب ، حرفهايي زده شد ، دوست نداشتم اين حرفها را ...  

مي نويسم اينجا كه بماند براي هميشه ، براي وقتي كه دخترك ٢١ ماهه ، ٢١ ساله شد ، سپردمش به بانوي آب و آيينه ، " شأن  " دختر من را  " او " تعيين مي كند نه چرتكه انداختن هاي اهل دنيا ... 

پسندها (1)

نظرات (2)

〰〰مامانِ چشمه بهشتى 〰〰
16 آذر 93 8:47
انشالله مورد لطف و عنايت حضرت مادر ( س) باشند دخترت ، دخترم و تمام دختران فاطمى
مامان باران
18 آذر 93 15:30
سلام. چه دعاهای قشنگی.... احسنت به این نیت و دعا و قلم و مادر... امیدوارم در تربیت بچه های بهشتیمون خدا و حضرت زهرا سلام الله علیها کمکمون کنند....
مامان فاطمه
پاسخ
لطف دارين بانو واقعا بدون امداد الهي بهشتي موندن خيلي سخته .