زهرا جون مامان زهرا جون مامان ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

زهرا کوچولو مسافر کربلا

دخترم

1393/7/4 17:05
نویسنده : مامان فاطمه
370 بازدید
اشتراک گذاری

سه چهار روز پيش ، بين خواب و بيداري چشمم مي افتد به زهرا كه كيفش را انداخته توي دستش ، جلوي در اتاق ايستاده و مي گويد : " من برم دخترمو ببينم " !!!! و از اتاق بيرون مي رود . نمي دانم چقدر گذشت كه آمد بالاي سرم نشست و گفت : " رفتم دخترمو ديدم " !!!!!

پانوشت : فكر مي كنم اين جمله اش متاثر از داستان محبوب اين روزهايش " كدو كدو قل قل زن  " باشد .

 

تاريخ عكس : دوازده تيرماه ( با يه كيف ديگه داشت مي رفت دخترشو ببينه ! )

 

                                  

 

                 

پسندها (2)

نظرات (2)

فرگل
5 مهر 93 11:07
سلام دوست من برات یه سوپرایزززز دارم. عکس دختر نازت را تو وبلاگم ببین. منتظر حضور گرمت هستم.
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون از لطفتون واقعا غافلگير شدم ، بسيار زيبا بود
حجی
8 مهر 93 15:00
وای خداااا. چه نازه. لباساشوووو با اون پاپیون رو موهاش. چه دلبری می کنه فسقلی. خدا برات نگه داره فاطمه جونم. ماشالله اش باشه. اسفند دود کن براش.
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون عزيزم ، ايشالا يه روز براي شما ، پاپيون رو سرشو خودم بافتما ، از بس كه هنرمندم