زهرا جون مامان زهرا جون مامان ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

زهرا کوچولو مسافر کربلا

جانم فدای امام هادی علیه السلام

1393/2/13 17:58
نویسنده : مامان فاطمه
323 بازدید
اشتراک گذاری

دو سال قبل ،  روز شهادت امام هادی علیه السلام ، خودمان را خادم امام (علیه السلام ) کردیم و دوستانمان را مهمان یک ظرف کوچک شله زرد و من امید دارم که دعای آن روز " آقا " بود که مستجاب شد و همان ماه شکوفه ای  کوچک در دل من جوانه زد .

 

 

 

 

امام مهربان من ، امسال توفیق شرکت در هیچ مجلس عزاداری را داشتم ، سهم من از عزاداری امسالتان بغض سنگین حرم رضوی باشد و پیراهن عزایی که به عشق شما بر تن دخترکم پوشاندم . این کمترین را از من بپذیرید ای مهربان مظلوم من ....

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (7)

نظرات (3)

گیسو
23 اردیبهشت 93 16:15
ماشاالله
الهه مامان سلما
24 اردیبهشت 93 1:25
اول اینکه قالب جدید مبارکااااا. دوم اینکه زیر عنوان وبلاگ تصحیح بفرمایید:...... من حسین را دوست دارم بعله.... املا...۱۹
مامان فاطمه
پاسخ
اولا كه خيلي ممنون! دوما كه قبلا اين نكته توسط همون كسي كه دوست نداشت اين شعر اون بالا باشه تذكر داده شده بود و من خودم تا اون موقع متوجه نشده بودم ! سوما كه به خاطر تذكر شما اصلاح شد
من
24 اردیبهشت 93 15:20
چه جیگریه این دختره.موهاشو نیگا. عروسک بغل کردنشو نیگا.قربونش برم
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون ، خدا نكنه !!