زهرا جون مامان زهرا جون مامان ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

زهرا کوچولو مسافر کربلا

عروس گریان

1393/1/30 16:20
نویسنده : مامان فاطمه
1,089 بازدید
اشتراک گذاری

از بچگی ام تا الان که خانومی شدم برای خودم !! عاشق لباس عروس بودم و هستم . هنوز پشت ویترین مغازه های لباس عروس فروشی می ایستم و با ذوق و شوق لباس ها رو نگاه می کنم . اما دخترم ...  یکی از چیزهایی که میتواند به سرعت صورت خندان زهرا را تبدیل به یک صورت گریان کند ، لباس عروس است !!! خودتان مشاهده بفرمایید :

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (18)

الهام(مامان اميرحسين)
30 فروردین 93 16:58
. مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته تو، صبوری! مادر یعنی به تعداد همه روزهای اینده تو، دلواپسی! مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بیداری! مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد! مادر یعنی بهانه در آغوش کشیدن زنی که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود! مادر یعنی باز هم بهانه مادر گرفتن… روزت مبارك
مامان فاطمه
پاسخ
الهام جونم خييييييلييييي قشنگ بود . روزت مبارك گلم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
31 فروردین 93 0:39
سلام خب مادر من لباس عروس به اين بزرگى تنش كردى دوست نداره ! خصوصى
مامان فاطمه
پاسخ
عليكم السلام ، خوب چيكار كنم ؟ آرزو به دلم ديگه !! تازه دوست دارم دوتامون لباس عروس تنمون كنيم بريم آتليه آقاي پدر در مورد اون مسئله هم عارض بشم خدمتتون كه بله ! واقعا واقعا به همون علتي كه ذكر شده اون اقدام صورت گرفته ( واي چه مرموز حرف مي زنيم ما دوتا)
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
31 فروردین 93 0:42
راستى عيدت مبارك روزت هم مبارك
مامان فاطمه
پاسخ
عيد شما هم مبارك روز شما هم مبارك باشه ايشالا
مامان خانمی
31 فروردین 93 11:31
خب فکر میکنه میخای بفرستیش خونه شوهر که لباس عروس تنش کردی دیگه زهرا خانم حتما میخاد فعلا درس بخونه
مامان فاطمه
پاسخ
خونه شوهر رفتن كه گريه نداره آخه ! پست " بچه درسخون" مويد نظر شماست .
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
1 اردیبهشت 93 3:58
بر مقدم دختر پیمبر صلوات بر چشمه ی پاک حوض کوثر صلوات بر محضر حضرت محمد تبریک بر مادر شیعیان حیدر صلوات ولادت حضرت فاطمه سلام الله علیها و روز زن برشما مبارک
مامان فاطمه
پاسخ
اللهم صل علي محمد و ال محمد و عجل فرجهم و اهلك عدوهم و العن اعداءهم من الجن و الانس من الاولين و الاخرين . ممنون كبري جان كه فضاي اينجا رو عطرآگين كردي . روز شما هم مبارك عزيزم
الهه مامان سلما
3 اردیبهشت 93 17:10
یعنی خیلی باحالی فاطمه... این همه لباس عروس متنوع!!! رو از کجا قاپیدی؟
مامان فاطمه
پاسخ
قربان شما ! از كمد لباسهاي زهرا درشون آوردم وسطيه رو زن دايي زهرا براش خريده ، اون يكي هم خودم خريدم به يكي كادو بدم پشيمون شدم . فعلا جز دارايي هاي زهرا شده . در ضمن قابل شما رو هم نداره
مطهره
3 اردیبهشت 93 22:33
عزییییییییزززم روزت هم مبارک باشه مامان خانمی
مامان فاطمه
پاسخ
قربون شما خانوم معلم مهربون
مامان آینده
7 اردیبهشت 93 8:32
سلام وبلاگت بیش از حد مذهبیه باهاش حال نمیکنم دیگه دوره وبلاگ و سایت تموم شده همه رفتن طرف فیسبوک برو فیسبوک بساز تا تعداد بیشتری بازدیدکننده داشته باشی
مامان فاطمه
پاسخ
سلام مامان آينده ، من از مدتها قبل يه صفحه تو فيسبوك دارم ولي با اين وجود عاشق وبلاگم هستم . اينجا دفتر خاطرات مجازي منه ، هر كس كه دوست داشت و تشريف آورد اينجا منت گذاشته بر سر من و لطف كرده ، من هيچ وقت به دنبال افزايش بازديد كنندگان وبلاگم نبودم ، هيچ وقت به دنبال داشتن پستهاي پر كامنت نبودم ، بعضي پستهاي من كامنتي ندارند ولي من ناراحت نيستم چون گوشه اي از احساساتم بوده كه اينجا ثبتش كرده ام كه بماند برايم . و در مورد مذهبي بودن ، من اينجا خاطرات و احساسات و افكارم را مي نويسم ، و باعث افتخارم است كه وبلاگم رنگ و بوي خاندان نبوت و امامت را دارد. بله ! اينجا وبلاگي است كه نويسنده اش تا ابد بر سر درش با افتخار خواهد نوشت : " من حسين را دوست دارم " راستي مامان جان چرا اينقدر خودتون رو معذب مي كنيد و براي وبلاگي مدام كامنت مي گذاريد كه نه با ان حال مي كنيد نه عقايدتان با عقايد نويسنده يكي است و نه آن "حسين را دوست دارم " سر در وبلاگ به مزاقتان خوش مي آيد؟ بحثي كه شما قبلا مطرح كرديد يك بار ديگر اينجا توي اين وبلاگ توسط شخص ديگري مطرح شد و توسط بنده و ساير دوستان به ان پاسخ داده شد . راستي اگر من به جاي اين شعر مي نوشتم خدايا ! من عاشق دخترم هستم ( همانطور كه همه مادرها در وبلاگهايشان قربان صدقه بچه هايشان مي روند ) باز هم شما مي گفتيد چرا اين را نوشتي ؟ مگر دخترت از پيامبر صلي اله و عليه واله وسلم بالا تر است ؟؟؟
سراب بیابان
7 اردیبهشت 93 16:46
زهرا کوچولو فهمیده که بعد از عروس شدن باید با شادی و خنده خداحافظی کرد . عروس شدن مساوی با غم و غصه ؛ مشکلات دردسر و................ البته امیدوارم برای زهرا کوچولو اینطور نباشه و از زندگیش راضی باشه و خوشبخت بشه
مامان فاطمه
پاسخ
مامان بزرگ مهربون تو رو خدا اينقدر ناراحت و غمگين نباشين ، دلم مي گيره وقتي مامان يه خونه اينقدر ناراحته ايشالا دختر خانم شما و همه دختران سرزمين ما و همه دختران دنيا با ورود به خانه همسرشون ، ورود به يكي از منازل بهشتي رو تجربه كنند، راستي خيلي لطف كردين اينجا تشريف اوردين
مامی
10 اردیبهشت 93 0:04
سلام هزار ماشاالله به این عروس زیبا دختر دوست داشتنی دارین خدا نگه دارش باشه
مامان فاطمه
پاسخ
عليكم السلام ، ممنون عزيزم ! شما خيلي لطف دارين
مهتاب
10 اردیبهشت 93 16:12
ای بابا کجایین پس نکنه گیه هااا
مامان فاطمه
پاسخ
همين جاييم ، اتفاقا يه شب گيه ها اومده بودن مشهد ، ديگه خود زهرا هم خيلي ترسيد ! اونقدر ترسيد كه زد زير گريه ديگه گريه اش بند نمي اومد بچه !
الهه مامان سلما
10 اردیبهشت 93 23:03
نخیر این فاطمه درست بشو نیس... باز رفت توووو غیبت صغری...
مامان فاطمه
پاسخ
حقيقتش از ١٤ فروردين زهرا مودم وايرلس مون رو گم كرده و تا اين لحظه كه ساعت ١:٥٧ بامداد٢٣ ارديبهشته هنوز پيدا نشده . مي خواستم حتما حتما پست مشهد و امام هادي عليه السلام رو بذارم و عكس دار هم باشن اين دو تا پست ، اخر سر اقاي پدر اينترنت رو كابلي كردن و من تونستم با pc وصل بشم و عكس بذارم و اون دو تا پست رو بنويسم.
ریحان
13 اردیبهشت 93 20:00
عزیزم...چه جیگری شدی تو لباس عروس بالب گریون
مامان فاطمه
پاسخ
قربونت برم ريحان جون ، ايشالا زود زود زود عكس جيگراي شما رو ببينيم ، ايشالا !
میتراقاسمی
14 اردیبهشت 93 3:32
سلام وبلاگ خیلی خوبی دارید ولی?"!!!!!!!!!!!!!!?
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون
گیسو
18 اردیبهشت 93 16:10
سلام مامان زهراکوچولو،حالتون خوبه،دخترتون خوبه? چندوقته ازتون خبری نیست،شما هم مثل مامان امیرحسین دیگه نمی نویسید? ان شاالله سلامت باشید التماس دعا
مامان فاطمه
پاسخ
سلام گيسو جان ! ممنون عزيز دلم همه خوبن ! يه توضيح كوچولو در ذيل كامنت مامان سلما جون نوشتم راجع به اين وقفه طولاني. شما خيلي مهربوني و هميشه به ما لطف داري ، پاينده باشي دوست مهربونم
مامان لیلا
20 اردیبهشت 93 22:22
سلامممممم به زهرا گلی ومامان گلش من شما رو به عنوان اولین لینک وبلاگم انتخاب کردم انشا... بهم سربزنی ولینکم کنی
مامان فاطمه
پاسخ
سلام عزيزم ، خيلي لطف كردين ! انشالا خدمت مي رسيم
مهتاب
22 اردیبهشت 93 14:07
سلام فاطمه جون میشه از خان دایی بخواین لطف کنن برامون یه فال حافظ بگیرن اخه من عمه شدم میخواستم از سونو گرافیشون استفاده کنم ببینم جنسیت نی نی چیه
مامان فاطمه
پاسخ
مباركه مهتاب جون ، امشب خان دايي جان گفتيم ، گفتن ما ديگه سونوگرافي مونو تعطيل كرديم ! حالا من باز پيگيري مي كنم
مهتاب
23 اردیبهشت 93 9:22
نهههههههههههههههههههه ما فقط همین سونوگرافی رو قبول داریم فاطمه جون نکنه اینجا هم باید توسط اشنا و پارتی نوبت بگیرمخواهش خواهش خواهش ما منتظریماااااااااااا
مامان فاطمه
پاسخ
مهتاب جون آقاي دكتر ديگه تو زمينه تخصصي خودشون فعاليت مي كنن ظاهرا ديگه سونوگرافيشونو جمع كردن خواهر من تمام تلاشم رو مي كنم ، مامي اميرحسين شما يه چيزي به آقاتون بگو خوب