زهرا جون مامان زهرا جون مامان ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

زهرا کوچولو مسافر کربلا

خوي زنانه

1392/12/18 3:08
نویسنده : مامان فاطمه
409 بازدید
اشتراک گذاری
پريروز خوي زنانه دخترك رخ نمود : يك رژ لب برداشته بود زده بود دور تا دور لبش ! من كه نماز مي خواندم نديدم ولي آقاي پدر كه در آن لحظه مسئوليت نگهداري دخترك را داشتند گفتن كه رژ لب رو تو دهنش نكرده بوده و فقط به دور لبش زده ! و تا من نمازم را سلام دادم همه آثار جرم پاك شده بود . و من متحير كار اين فسقلي ! دختر بچه اي كه از مدتها پيش به ني ني اش با قاشق به به مي دهد و به عكس بچه روي قوطي شيشه شير يا شيشه آبميوه مي دهد و زير بغل بچه شش ماهه مهمانمان را مي گيرد كه بغلش كند ! عروسك و گوشي مويابل و بابايي و مادري و حتي خودش را " پيش پيش " مي كند تا بخوابند و در حمام ليف بر مي دارد و " خر شرك " را كه روي قوطي شامپويش چسبيده ليف مي زند ، اين بچه از خلق لطيف زنانه همين جلوه گري رو كم داشت كه اين هم ظاهر شد!! و من متحير كه آخه ديگه اين يه كار رو كي ياد گرفته ؟!!
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فهیمه
18 اسفند 92 4:17
خدا حفظش کنه اون فسقلیه زرنگو
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون خاله جون ، خدا آقا سيناي شما رو هم حفظ كنه
فهیمه
18 اسفند 92 4:18
اگه اجازه میدید لینکتون کنم
مامان فاطمه
پاسخ
باعث افتخاره
مامان خانمی
18 اسفند 92 10:28
ای واااای چه شیطون بلا خب دختره دیگه این چیزا رو زود یاد میگیره
مامان فاطمه
پاسخ
بله ديگه ! خدا آخر و عاقبتمون رو بخير كنه
سمیرا
18 اسفند 92 16:21
دستت رو شد فاطمه جون پیش دخملی خود را آراسته ای وخب بچه دیده دیگه مجالسی جائی کسی این کار رو کرده دیده... شوخی کردم آجی ناراحت نشیا...
مامان فاطمه
پاسخ
چي بگم ؟ اين روزا فرصت نمي كنم شونه دستم بگيرم آراستن كه ديگه هيچي ! ولي حتما ديده ديگه ! از شكم من كه اومده بيرون كه اين چيزها رو بلد نبوده ! ولي خب گيراييش هم احتمالا بالاست كه با دو سه دفعه ديدن اوستا شده