زهرا جون مامان زهرا جون مامان ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

زهرا کوچولو مسافر کربلا

تحويل !

1392/10/12 2:01
نویسنده : مامان فاطمه
290 بازدید
اشتراک گذاری
صداي همه در آمده كه چقدر دخترك را وابسته به خودت مي كني ؟ دوست دارم همه كارهايش را خودم به تنهايي انجام بدهم ، دوست دارم هميشه جلوي چشم خودم باشد ، دوست دارم همه جا همراه خودم باشد ، برايم خيلي سخت است كه يك ساعت از خودم دورش كنم . به ندرت يك ساعتي پيش مادري گذاشتمش .كساني كه دور از خانواده هستند طبيعي است كه همه بارها بر دوش خودشان است ولي براي ما كه پنج شش نفر دور و برمان خداخدا مي كنند كه نازنين يك ساعت هم شده پيششان بماند ، اين كار من ظاهرا يه كم غير عادي است ( بقيه مي گن البته ! به نظر من خيلي هم عادي است ) همه اينها رو گفتم كه به اينجا برسم : چهارشنبه زهرا را براي چكاپ برديم ، به دكتر مرندي مي گويم : آقاي دكتر شب زياد از خواب بلند مي شود . دكتر : بلند مي شود و شير مي خورد ؟ من : بله . دكتر : خب هم شير مي خواهد هم محبت شما رو ، من : آقاي دكتر اين بچه همش پيش خودمه ، من پيش كسي نمي ذارمش ( كه كمبود حضور و كمبود محبت منو داشته باشه ) دكتر : بيشتر تحويلش بگيرين !!!!!!!! ( البته گفت بيشتر تحويلش بگيرين شبا ! حالا خوبه تو پست " لحظه هاي ناب" شرح تحويل گرفتنامو نوشته بودم !) و حالا علت گريه ها و شب بيداري هاي دخترك را مي فهمم : تحويلدانش ! شبها خالي مي شود !!!!!
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

یه مامان
12 دی 92 4:00
کاش یکی پیدا میشد نینی مارو نگه میداشت خوشابه حالتان
مامی امیرحسین
12 دی 92 12:03
اگه عروس مادری بودی کلی از دستت ناراحت میشدن
سمیرا
12 دی 92 14:44
عزیزم من نی نی ندارم و خیلی نمیتونم درکت کنم إن شاءالله اجرتون با حضرت زهرا سلام الله علیها التماس دعا فاطمه جون
مادری زهرا
12 دی 92 19:03
مامی امیر حسین عزیز دختر و عروس برای ما کوچکترین تفاوتی ندارند الان هم ناراحتیم بخاطر اینکه زهرا را نزد ما نمیگذارد نیست بلکه برای خودش است که در اینده این روش برایش مشکل ساز خواهد شد
مامی امیرحسین
13 دی 92 11:49
در نگذاشتن تفاوت هیچ شکی نیس! من از دید محروم کردن پدر بزرگ و مادر بزرگ از حق طبیعی شون این مسئله رو بیان کردم وگرنه که از نظر من این یک نعمت و موهبت بزرگ است که الحمدلله از آن بهره مندم و و
مهتاب
14 دی 92 12:49
فاطمه جون حتما از وقتی که اتاقشو جدا کردی اینجوری شده ای وای اینجارو نگاه صحبتای خانوادگیه با اجازتون میرم بعدا مزاحم میشم
علامه كوچولو
15 دی 92 7:55
الااااااااااااااااهي واقعا خوش به سعادتتون...كنار هم كه هستين الحمدلله !براي هم كامنت هم ميذارين تحويلدانش؟تعبير جالبي بود
الهام(مامان اميرحسين)
15 دی 92 16:28
BoOss♥ ♥BoOss♥…..♥BoOss♥ ♥BoOss♥..........♥BoOss♥ ♥BoOss♥.......♥BoOss♥ ♥BoOss♥..♥BoOss♥ ♥BoOss♥♥BoOss* ♥BoOss♥……..♥BoOss♥ ♥BoOss♥............♥BoOss♥ ♥BoOss♥..………♥BoOss♥ ♥BoOss♥………♥BoOss♥ ♥BoOss♥♥BoOss♥ .............♥BoOss♥ ....♥BoOss♥....♥BoOss♥ ...♥BoOss♥........♥BoOss♥ ..♥BoOss♥..........♥BoOss♥ .♥BoOss♥...........♥BoOss♥ ...♥BoOss♥…...♥BoOss♥ ....♥BoOss♥....♥BoOss♥ .............♥BoOss♥ .............♥BoOss♥ ....♥BoOss♥....♥BoOss♥ ...♥BoOss♥........♥BoOss♥ ..♥BoOss♥..........♥BoOss♥ .♥BoOss♥...........♥BoOss♥ ...♥BoOss♥…...♥BoOss♥ ....♥BoOss♥....♥BoOss♥ .............♥BoOss♥ .........♥BoOss♥ ...♥BoOss♥...♥BoOss♥ .♥BoOss♥.......♥BoOss♥ ...♥BoOss♥......♥BoOss♥ ......♥BoOss♥ ...........♥BoOss♥ ♥BoOss♥......*BoOss♥ .♥BoOss♥…....♥BoOss♥ ...♥BoOss♥...*BoOss
مامان فاطمه
پاسخ
تا حالا كسي بهت گفته خيلي ماه و مهربوني ؟؟؟
مامان امیررضا
18 دی 92 11:33
سلام..... دخملیه دیگه.......دخترا حساسترن و بیشتر باید اونا رو تحویل گرفت....این مطلب رو گذاشتی تازه متوجه شدم که چرا امیررضا اون روزهایی که میرم مدرسه شبهاش بیشتر اذیت میکنه و هی شیر میخواد و هی بیدار میشه میگه مامایی....
مامان فاطمه
پاسخ
ما كه بيست وچهار ساعته كنارشيم دكتر ميگه محبت شما رو مي خواد ، شما كه سر كار مي ري ديگه هيچي ! شب تا صبح بايد بالا سر گل پسري بنشيني نازش رو بكشي يه وقت تحويلدانش خالي نشود!!!
مامان امیررضا
21 دی 92 8:39
نهم ربیع الاول، پیام رسان بهار ظهوری است که گلهای زیبای زندگی همچون عدل، قسط، عزت، عشق، صفا، صمیمیت، گذشت ایثار و ایمان و احسان در آن می شکفد. عید شما مبارک
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون گلم