زهرا جون مامان زهرا جون مامان ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

زهرا کوچولو مسافر کربلا

عروسک

1392/5/24 12:28
نویسنده : مامان فاطمه
630 بازدید
اشتراک گذاری

این را نوشتم که یادم  باشد چند صباح دیگر به دخترک که می خواهد عروسکش را همراه خود به مهمانی بیاورد خرده نگیرم ، چون طفل معصوم  کار مادرش را تکرار می کند ! آخر من بدجوری دوست دارم عروسکم را همراه خودم همه جا ببرم  : مسجد ، فروشگاه ، تره بار ، آرایشگاه و ....  ( حتی اگر داد همه از دست این کار های من دربیاید !!) نیشخند

پانوشت : عمه ام می گوید فاطمه فکر می کند این بچه عروسکه باهاش عروسک بازی می کنه !

 عروسک چند ساعته من

 

 

 

من و عروسک ٢/٥ ماهه

 

 

 

من و عروسک در آستانه شش ماهگی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بانوی مهر
25 مرداد 92 1:26
خداییش سیر تحول چهره عروسکتون کمتر از سیر تحول حجابش نبوده
مامان تسنیم
26 مرداد 92 8:40
خوبه که از این عروسکهایی داری که بزرگ میشن غذا میخوان بعد باهت حرف میزن دستمال میگرن دستشون کل خونه را گرد گیری میکنن و... ببوبسش عروسکت نازت را
مامان صدرا
26 مرداد 92 8:54
آخه خداییش آدم اصلا دلش نمیاد همچین عروسکی رو حتی برای ساعتی تنها بذاره. خدا برات حفظش کنه خدا زیادش کنه انشاالله
مامان سها
28 مرداد 92 18:08
خدا حفظش کنه این عروسک کوشولو رو واستون مامانی
الهام (مامان امير حسين)
29 مرداد 92 12:25
بببوس برا عروسك خوشگل خدا حفظش كنه