زهرا جون مامان زهرا جون مامان ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

زهرا کوچولو مسافر کربلا

اولین شبهای قدر

1392/5/11 15:58
نویسنده : مامان فاطمه
800 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک امسال اولین شب قدری را که در این دنیا حضور داشت در دانشگاه تهران سحر کرد .

شب نوزدهم پس از یه عالمه وروجک بازی از اواسط سخنرانی خوابید .

شب بیست و یکم  : حدودای ساعت شش ، شش و نیم بعد از ظهر دخترک غسل شب قدر را انجام داد (رفت پیشواز شب قدر ! ) از وقتی رسیدیم دانشگاه تا حوالی ساعت ٥ صبح بیدار بود. توی مراسم خوابش می آمد و هرازگاهی بد قلقلی می کرد. موقع قرآن سر گرفتن روی پای من نشسته بود و من قرآنش را روی سرش گذاشته بودم ولی از امام حسین _علیه السلام _ به بعد بد قلقی هایش شدت گرفت و من  در حال راه رفتن قران به سر گرفتم . وقتی آمدیم خانه موقع شیر خوردن قران روی سرش گذاشتم و بقیه اسما متبرکه را براش گفتم.

شب بیست و سوم : موقع غروب آفتاب دخترک غسل این شب را انجام داد. وقتی برای مراسم رفتیم شیر خورد و خوابید و همان طور در خواب قران سر گرفت .

پارسال شب بیست و سوم  ماه رمضان ،  فسقلی ١٢ هفته و سه روزه ام  از روی دل من قران به سر گذاشته بود .

شب نوزدهم رمضان ، دوست داشتم زهرا رو با لباس مشکی ببرم احیا ولی پیراهنش خیلی براش بزرگ بود  :

 

 

 

لباسی که پارسال مادری از مراسم شیرخوارگان حسینی براش خریده بود رو تنش کردم  ، این هم بزرگ بود :

 

 

 

 

زهرا و بابایی در حال رفتن به مراسم احیا

 

 

 

دخترک از اواسط سخنرانی خوابید :

 

 

دخترک در شب نوزدهم  ماه رمضان در حالی که قرآن به سر دارد :

 

عکس های شب بیست و یکم و شب بیست و سوم توی موبایلمه که خونه مادری جا مونده .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

زينب مامان نازنين زهرا
11 مرداد 92 17:57
سلام عزيزم قران حافظت باشه زهرا خانوم نااااااااازم. ... خاله جون زهراي منم امسال قران سر كرفت فقط از رو شكم ماماني رفتم از دم مهديه اولين قران زندكيشو براش خريدم ... راستي فاطمه جونم من و دعا كردي ... خصوصي داري يه سر بزن
مامان تسنيم سادات
11 مرداد 92 19:07
عزززززززيزم قبول باشه خاااااانم ايشالله كه در پناه قرآن باشى گلم
امیر مهدی و عمی
12 مرداد 92 5:52
سلام عزیزم خدا انشاله حفظت کنه و در پناه قرآن باشی. مامانی شما که به ما سر نمی زنی اگرم میزنی بی خبر میای و میری
مامان صدرا
12 مرداد 92 9:46
قران حافظ زهراخانومی و مامان و باباش باشه انشاالله دخملی سالیان سال در مسیر قران و در این مراسم های مذهبی باشه
دایب جان.بابای امیرحسین
13 مرداد 92 1:27
قربونش برم چقدره ناز شده باین لباساش.خصوصا لباس شیرخوارگان...
مامان زهراناز
16 مرداد 92 3:16
قبول باشه عزیزم در پناه قرآن صحیح و سالم باشی عکسات خیلی ناز شدن مثل فرشته ها خوابیدی گلم