زهرا جون مامان زهرا جون مامان ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

زهرا کوچولو مسافر کربلا

یا زینب کبری

1392/3/5 18:48
نویسنده : مامان فاطمه
306 بازدید
اشتراک گذاری

این خاطره را امروز حاج آقا علی پناه در سخنرانیشان در مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام تعریف کردند . برای امروزمان همین بس :

شب اربعین در مجلسی سخنرانی داشتم . وسط منبر یک آقایی بلند شد و گفت آقا من یک سوال دارم . گفتم آقا الان وقت سوال نیست . ولی اون آقا گفت : سوال من این است که آیا روز عاشورا در لشگر دشمن زن هم بوده ؟ گفتم : نه نبوده . دوباره پرسید : یعنی حتی یک زن هم نبوده ؟ گفتم : نه ، حتی یک زن هم نبوده . ناگهان اون آقا با دو دست زد توی صورتش و شروع کرد های های گریه کردن . گفتم چی شد اقا؟ مجلس رو به هم ریختی . جواب داد : پس چه کسی دستهای زینب سلام اله رو بست ؟؟؟ کی ناموس ابا عبداله علیه السلام رو سوار محمل کرد ؟؟؟؟ کی .....

برای امروزمان همین بس ، برای گریستن یک عمرمان بس ... دختر علی علیه السلام را به بزم شراب بردند ..... ناموس مرتضی علیه السلام را به مجلس یزید شرابخوار میمون باز بردند ....

 

 

 

زهرا کوچکترین عزادار حضرت زینب سلام اله علیها در مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان تسنیم سادات
5 خرداد 92 18:58
برای مظلومیتشون صد بار بمیریم باز هم کم است ...
ترمه
7 خرداد 92 15:32
چه ناز شده دخترت.... خدا حفظش کنه
ریحان
9 خرداد 92 11:45
وای ...مااشاالله.....دخترت روزبه روز خوشگلترمیشه
مامان حلما
9 خرداد 92 23:37
آخ که آتیشم زدی با این مطلبت.. قربونت برم خانوم ... یا زینب کبری خودت دستمونو بگیر ...
مامان محيا
28 خرداد 92 2:32
سلام چه فرشته نازنيني. خدا حفظش كنه.محيا ساداتم خوشحال ميشه به وبلاگش سركي بكشيد
حنانه
19 مهر 93 15:55
امان از دل زینب آتیشم زد این مطلبتون