زهرا جون مامان زهرا جون مامان ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

زهرا کوچولو مسافر کربلا

باز هم التماس دعا -آخرين فرصت

1391/12/30 21:35
نویسنده : مامان فاطمه
342 بازدید
اشتراک گذاری
نمي دانم من تا آخر امشب فرصت دارم از دست اين تب كه به گفته رسول خدا صلي الله و عليه و اله وسلم مأمور خداست ، رها شوم يا اينكه اين مهمان پنج روزه تا امشب فرصت دارد از تن من رخت ببند . اگر امشب آخرين ديدار ما نباشد .... فكر كردن به اين اگر هم آزارم مي دهد. نمي دانم هاي من زياد است ولي اين را خوب ميدانم كه اين دخترك ٢٧ روزه بدجوري دل من را أسير خودش كرده ، فكر كردن به دوري از دخترك قلبم را مي فشارد ... باز هم نمي دانم در اين روزهاي اول سال نو كسي فرصت مي كند به وبلاگ ما سر بزند يا نه ولي اگر دوستي به ما سر زد براي من و دخترك وبابايي و مادري و پدربزرگ دعا كند . دعا كند بهار به خانه هاي ما هم بيايد. دعا كند فردا شب با خيال راحت بدون اضطراب بيمارستان و بستري شدن دخترك را در آغوشم بخوابانم.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

دایی (بابای امیرحسین)
30 اسفند 91 21:44
سلام من خوندم و دعا کردم. ان مع العسر یسری. بعدا اینها برامون خاطره میشه. توکل به خدا. امتحان سختیه. و من میدونم تو ازش سر بلند بیرون میای. انشالله
مامان تسنيم سادات
30 اسفند 91 22:04
عزيز دلم دعايت ميكنم به حق مادرم حضرت زهراى اطهر امشب حالت خوب بشه يا وجيهة عند الله اشفعى لنا عندالله عجيب دلم برات سوخت
ترمه
30 اسفند 91 22:47
منم همش به یادتم و دعا گوت عزیزم....
امیر مهدی و عمی
30 اسفند 91 23:16
ای خدای دگرگون کننده دلها و دیده ها ای تدبیر کننده روز و شب ای دگرگون کننده حالی به حالی دیگر حال مارا به بهترین حال دگرگون کن سال نو مبارک امیدوارم در این لحظه حالتون خوب باشه
مامان تسنيم سادات
1 فروردین 92 5:01
سلام حالت خوبه مامانى؟ تبت پايين اومد؟
مامان طهورا عسلی
1 فروردین 92 13:07
انشاالله که همین طوره عزیزم. خوب میشی. اگه تونستی صلوات حضرت زهرا بفرست. معجزه میکنه. اللهم صل و سلم و زد و بارک علی فاطمه و ابیها و امها و ابیها و سر المستودع فیها بعدد ما احاط به علمک
مامان تسنيم سادات
2 فروردین 92 10:36
فاطمه جون الان حالت خوبه خونه اى ؟؟ تبت قطع شد؟
مامان علیرضا
2 فروردین 92 11:55
عزیزم به یادت هستم و دعاگو نگران نباش خانومی خدا بهترین شفادهنده است و خودش هواتونو داره گلم
زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
3 فروردین 92 13:24
سلام عزیزم ... حالت چه طوره عزیزم ... بهتر شدی