زهرا جون مامان زهرا جون مامان ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

زهرا کوچولو مسافر کربلا

احیای مادر و دختر

1391/12/20 22:35
نویسنده : مامان فاطمه
1,156 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب دومین شبی بود که با فسقلی احیا داشتم . از ساعت 11 پروسه خوابش رو شروع کردم . چند ساعت بود که خوابیده بود باید بیدارش می کردم . بیدار کردنش یه ربع طول کشید و شیر خوردنش تا ساعت 12 ادامه داشت. درد سرتون ندم شیر می خورد می خوابید تا می ذاشتمش تو تختش بیدار میشد و نق می زد . یکی دو باری هم پوشکش رو عوض کردم گفتم نکنه پاش می سوزه که اون هم افاقه نکرد. ساعت 1:35 در حالی که خواب بود گذاشتمش تو تختش. خودم هم  روی تخت دراز کشیدم و با اینکه خیلی خسته بودم به وبلاگ  چند تا از دوستام سر زدم . تو این مدت زهرا مدام از خواب بیدار می شد و خوابش می برد تا اینکه ساعت 2 خشم اژدها ظاهر شد ! نمی دونم چی شده بود که اینقدر گریه می کرد . آقای پدر هم از خستگی بیهوش شده بود . فردا صبح هم جلسه داشت . چند دفعه خواستم بیدارش کنم بیاد کمک دلم نیومد. خودم هم اونقدر خسته بودم که نای حرف زدن و قربان صدقه رفتن بچه رو نداشتم . فقط تو سکوت و تاریکی راهش می بردم . خلاصه ... آخر سر پتو انداختم تو هال و زهرا رو کنار خودم  روی زمین خوابوندم و بهش شیر دادم  تا خوابش برد و بدین ترتیب پایان شب زنده داری اعلام شد .

پانوشت : 

مطمئنا این آخرین احیا نخواهد بود .

  خدا رو شکر به خاطر این احیاها !

چند تا عکس از این شب زنده داری براتون تو ادامه مطلب می ذارم .

زهرا با چشمانی باز در تختش ( کیفیت عکس بده ببخشید )

 

زهرا با چشمانی که اثری از خواب در آنها دیده نمی شود در کریریش:

 

زهرا ساعت 2:30 دقیقه بالاخره لا لا کرد :

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ترمه
20 اسفند 91 23:12
عزیزم خسته نباشید خدا به ما هم از این احیا ها بده
مامان تسنيم سادات
21 اسفند 91 0:03
عسسسسسسسلم خسته نباشيد مامانى نهضت تا چند ماهى پاينده است
زینب مامان فرشته آسمونها امیر عباس
21 اسفند 91 22:20
سلام فاطه جونم ... ماشالله خیلی ناز شده ... خسته نباشی واقعا ... واسه همینه بهشت زیر پای مادران است نه پدران
علامه كوچولو
23 اسفند 91 12:47
سلاااااااااااااااااااااااام خدا قوت بانو
آسمان
24 اسفند 91 13:08
ما که پروژه داریم با محمدصالح‏!برای هروعده شیردادن نیم ساعت تلاش میکنم برای بیدارکردنش‏!وقتیم بیدارمیشه دیگه رسمأ خواب بی خواب‏!‏
زهرا مامان کوشولو
23 دی 92 22:14
شاد باشی عزیزم