زهرا جون مامان زهرا جون مامان ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

زهرا کوچولو مسافر کربلا

همه چي آرومه

1391/12/3 21:57
نویسنده : مامان فاطمه
996 بازدید
اشتراک گذاری
سلام به همه دوست جونيام. ممنون از تبريكات و اظهار لطف تون . خدا رو شكر همه چيز خيلي عاليه فقط من دارم از گرما هلاك مي شم ! فكر مي كردم بعد زايمان گر گرفتگيام تموم مي شه كه نشد. راستي تا الآن من خيلي دارم با سزارين حال مي كنم ( خدا رو شكر و گوش شيطان كر !) الحمد الله با بخيه هام تا اين لحظه مشكلي نداشتم . من يكبار ديگه به اين نتيجه رسيدم كه زناني كه زايمان طبيعي رو تجربه مي كنن خيلي مردن !'!!! زهرا فسقلي هم از بعد ساعت ملاقات تا ساعت ٨ ما رو فيلم كرد با كار هاش . يه كم شير ميخورد بعد خودش سرش رو برميداشت ، از من كه جداش مي كرديم مي زد زير گريه و ما به اين ترتيب سه چهار ساعت سر كار بودبم. راستي قصه من و گل سرهاي زهرا رو كه يادتونه؟ امروز موقع تولدش دكتر گفت ماشالا چه سري! من هم بلافاصله از تكنيسين اتاق عمل كه بالآي سرم بود پرسيدم :"مو داره؟!" كه چند دقيقه بعد با شنيدن جمله مو داره كلي ذوق مرگ شدم !! همش كلاه مي ذارن سر اين بچه ! نمي ذارن موهاشو ببينم ! بعد از ظهر كلاهشو در اوردم ببينم بچم چه شكليه؟ خانومه اومده مي گه چرا كلاه بچه رو در اوردين؟ميگم مي خوام موهاشو ببينم ! بنده خدا نمي دونست چه مادر ارزو به دلي هستم من !!!!
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

دایی
3 اسفند 91 22:37
سلام خواهر بیدارین؟! مارو باش می خواستیم زنگ بزنیم گفتمی خوابیدین!!! اگه بیدارین یه زنگ بزننین ماخونه بابا اینا هستیم
گيسو
3 اسفند 91 22:58
وقتهاى ازاد حسابى استراحت کن تا خوب به خودت ودختر گلت برسى.شادو سلامت باشيد.ان شاالله به سلامتى برگردين خونه
امیر مهدی و عمی
3 اسفند 91 23:05
سلام
قدم نو رسیده مبارککککککککککک
خدا رو شکر این فرشته کربلایی هم به سلامتی زمینی شد
مامانی خیلی بهتون به خاطر این نازنین دختر بهشتی تبریک میگم
انشااله روزگار بسی شاد و خرم در پیش رو داشته باشید



سلام عزیزم! خیلی ممنون از لطفتون.
مامان امیرحسین
3 اسفند 91 23:32
مبارک باشه قدم نورسیده. راستی براش گل سر چسبی بخر که اذیتش نکنی، هر وقت ببریش حموم خودش کنده می شه.
مامان تسنیم
4 اسفند 91 0:59
فاطمه جان خیلیییییی مبارکه خدا قوت الان هم خوب اثر مسکن و مخدرهاست که درد نداری وگرنه که میاد رو هوا بود خواهر حتما هم تا چند وقت دکتر بهت مسکن داده به نظرم همه زنهایی که مادر میشن مردن سزارین و طبیعی فرق نداره فقط یه روز مسکن هایت را نخور تا بفهمی چقدر مردی همونجور که خیلی ها زایمان طبیعی بی درد میکنن که تا حدی درد زایمان را تحمل میکنن و بیشتر درد را بی حس هستن اصلا ولش کن این حرفا را زهرا جون خوشگل را بچسب با اون موهاش نمیشه یه کم از موهاش را به تسنیم قرض بده؟
مرمر مامان محیا
4 اسفند 91 1:12
گل سر نزنی به موهاش ها...موهاش سست میشه.سرش حساسه راستی قدم نورسیده هم مبارک
مامان تسنيم سادات
4 اسفند 91 8:32
نه بابا مامانى تازه گر گرفتم آت شروع ميشه ..... قربون اون موهاش بشم به نظرم هر كي يه مدله يكى تا چند روز از درد نميتونه بلند بشه يكى هم همون روز اول بلند ميشه بستگى داره ديگه انشاالله كه شما بتونس زىد بلند بشى من موندم توى بيمارستان چه جورى پست ميزارى تبلتت رو بردى اون وقت اينترنتش چى.....؟؟؟؟؟؟
ریحان
4 اسفند 91 14:12
سلام عزیزم قدم کوچولوت پرخیرو برکت باشه برات.. لحظات زیبای شیردادن مارو فراموش نکن..
مامان حلما
4 اسفند 91 19:44
بهت تبریک میگم عزیزم خدا بهت ببخشه نازنینتو
زينب مامان اميرعباس فرشته اسمونيزينب مامان اميرعباس فرشته اسموني
4 اسفند 91 22:34
سلام عزيزم خوبي خانومي جان انشالله هميشه شاد باشين باهم
مامان طهورا عسلی
5 اسفند 91 0:22
سلام مبارک ها باشه. به سلامتی. اما خیلی هم خودت رو رها نکن مواظب بخیه ها باش
مامان شازده امیرحسین
5 اسفند 91 13:47
قدم نورسیده مببببببارک یه عالمه بوس برا زهرا جون
امیر مهدی و عمی
7 اسفند 91 18:12
سلام مامانی خوبی؟ نی نی کوشمولو خوبه؟
زينب مامان اميرعباس فرشته اسموني
8 اسفند 91 0:33
سلام خوبي عزيزم دخمل نازت خوبه انشالله
مامان تسنيم سادات
8 اسفند 91 8:32
ترمه
9 اسفند 91 15:55
سلام فاطمه جون کجایی مادر؟ صد بار داریم می آیم بهت سربزنیم ولی خبری ازتون نیست نگران شدیم
فاطمه (مامان محمدسجاد)
9 اسفند 91 16:33
سلام شنیدم نی نی کوچولو یه ذره ناخوش بوده. ایشالا که خوب خوب شده باشه. کلی نگرانتونیم. بابا یه خبری چیزی.
مامان صدرا
10 اسفند 91 8:25
فاطمه جون انشاالله که سلامت باشید. تا 40 روزگی زهرا خانوم حسابی سرتون شلوغه ولی اگه تونستید به ماهم خبر بدید. دلمون براتون تنگ شده
مامان ماهان
10 اسفند 91 15:09
سلام قدم نو رسیده مبارک
زینب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
11 اسفند 91 1:45
سلام فاطمه خانوم .. ما که همش اومدیم اما شما نبودین ... من فردا عازم کربلا هستم ... خواستم بیا م و قبل رفتن عکس زهرا خانوم نازو ببینم که جدید نذاشته بودی ... بووووووووووووووووووووووووووی
مامان شازده امیرحسین
12 اسفند 91 16:33
سلام مامانی گل خبریتون نیست؟! وقت کردی به وبلاگمون یه سری بزن!مسابقه دارم برای دوستای گلم!! زهراجونو محکم ببوسنترس چیزیش نمیشه،محکم تر!!
مامان حلما
13 اسفند 91 11:15
سلام مامانی !!! سخت مشغول دخملت هستیا... منتظر عکسهای گلت هستیم
علامه کوچولو
13 اسفند 91 17:39
سلاااااااااااااااااام مثل اینکه تا من نیام پست بعدی ثبت نمیشه باباااااااااااااااا کجایین پس؟امیرحسین قندیشون نبودند شما چرا ازتون خبری نیست یه عکس گذاشتین دل مارو بردین .....ما تازه معتادشدیم خوب نیست اینجوری ما رو تو خماری بذارین
مامان چند تا فرشته
16 اسفند 91 23:55
سلام خواهر
چه خبرا عکس خانم خانما رو با گل سرش برامون بذار دیگه ...بد جنسسسس


سلام اطاعت امر کردم!