زهرا جون مامان زهرا جون مامان ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

زهرا کوچولو مسافر کربلا

آغوش مادر

1393/7/20 1:58
نویسنده : مامان فاطمه
1,209 بازدید
اشتراک گذاری

نمي دانم چرا برايم عادي نمي شود ديدن بچه هايي كه مادر ندارند ؟ حتي اگر ديگر بچه نباشند و مانند " يلدا " خانم زيبا و دوست داشتني سي و سه ساله اي باشد يا مثل " آرمين "  جوان بيست و سه ساله اي باشد كه خودش ديگر مرد يك خانواده است . دلم براي تك تك لحظه هاي  كودكي " يلدا و آيدا " مي گيرد كه وقتي ده ساله و نه ساله بودند سايه مادرشان از سرشان كم شد . دلم براي روزهاي تولد " آرمين " مي گيرد كه دقيقا تاريخش با تاريخي كه روي سنگ قبر مادرش نوشته شده يكي است . نمي دانم هنوز بزرگ نشده ام ، هنوز همان احساسات كودكانه در وجودم موج مي زند وقتي " نوزاد " بيست و سه سال  پيش را مي بينم كه لحظه بدنيا امدنش لحظه خداحافظي مادرش از زندگي بوده . چشمهايم به نم مي نشيند هنوز وقتي عكسي تار از كودكي هاي " آيدا و يلدا " را مي بينم كه كنار هم نشسته اند ، گرد يتيمي روي صورتشان از پس اين عكس تار دلم را به درد مي آورد... 

خداوندا هيچ  بنده ات را در معرض اين آزمونهاي سخت قرار مده ... حسرت آغوش مادر را بر دل هيچ كودكي مگذار ...

پسندها (1)

نظرات (4)

حنانه
20 مهر 93 7:28
الهی آمین
مامان باران
21 مهر 93 0:40
سلام.خواننده همیشگی وبلاگتان هستم.سایه تان برسر زهرای کوچک مستدام باد خدارحمت کندمادرهای از دنیارفته رامثل مادر من
مهسا
23 مهر 93 21:55
مادرها هر وقت بمیرند زود است . فرقی نمی کند، کودک باشی یا یک انسان 70 ساله . و در آخر آمین به دعای آخرتان.
سمیرا
24 مهر 93 23:31
الهی آمین... خیلی سخته...