زهرا جون مامان زهرا جون مامان ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

زهرا کوچولو مسافر کربلا

تنبل خانه شاه عباسي

1393/7/13 0:42
نویسنده : مامان فاطمه
234 بازدید
اشتراک گذاری

زهرا ايستاده و مي گويد : توپ بازي كنيم . من هم روي مبل نشسته ام و مي گويم : باشه ! توپ تو ي خانه ات هست ، بيا بده بازي كنيم . ( خانه اسباب بازي زهرا ، كنار مبل و در واقع كنار من است ) . با خنده نگاهم مي كند ، چند قدم جلو مي آيد و مي نشيند روي زمين . مي گويد : من نشستم  ! حال برداشتن توپ را ندارم مي گويم : پاشو توپ بيار بازي كنيم ، جواب مي دهد : من نشستم ! دوباره  تكرار مي كنم : توپ اينجاست بيار بازي كنيم ، و او دوباره مي گويد : نشستم !!!  هيچي ديگه تنبل خانه شاه عباسي راه انداخته ايم ما اينجا ، هيچ كس حاضر به ترك موقعيتش نشد كه نشد !!! يه همچين  انسانهايي هستيم ما !

پانوشت : توجيه تنبلانه :امروز عرفه بود ، روزه بودم ، حال نداشتم خيلي .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

〰〰مامانِ چشمه بهشتى 〰〰
14 مهر 93 17:50
به اين مى گن زرنگااااا ....فسسسسسسسقل
سمیرا
15 مهر 93 23:19
قبول باشه,خواهراینا نسل جدیدن راستی نگفتی چی میدیدیا