زهرا جون مامان زهرا جون مامان ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

زهرا کوچولو مسافر کربلا

بدون عنوان

1393/6/7 3:51
نویسنده : مامان فاطمه
228 بازدید
اشتراک گذاری

مادري گاهي تلخ مي شود با همه شيريني هايش ..... مثل وقتي كه ساعت سه و بيست دقيقه بامداد صداي گريه دختر هجده ماهه ات را بشنوي و به سراغش بروي و  مامان مامان گفتن هايش را با جانم جانم پاسخ بدهي و در ميان هق هق گريه هايش فكرت برود پيش هق هق گريه هاي دخترك  هجده ماهه اي كه در پرورشگاه است و نصفه شب خواب بد مي بيند ، يا گرسنه اش مي شود يا دلش جرعه اي آب مي خواهد يا ... اين فرشته معصومي كه خوابش آشفته شده ميان ناله و گريه اش چه كسي را صدا ميزند ؟؟

خدايا ! مي دانم براي تو كاري ندارد كه بچه من را هم ببري جز ان بچه ها ، يك دقيقه تكان خوردن زمين كافي است  براي اينكه من نباشم و بچه ام باشد ، ما نمانيم و زهرا بماند . خدا يا ! فقط تو مي داني كه موقع نوشتن اين پست چقدر اشك ريختم ، چقدر جگرم سوخت .خدا جونم يه كاري بكن ديگه هيچ بچه اي نصفه شب ميون گريه هاش به جاي  " مامان " نگه " خاله " .

پسندها (5)

نظرات (8)

الهه مامان سلما
7 شهریور 93 10:00
شده جزو آرزوهامون..بیشتر همسرم خدایا بمانیم تا دخترک بی پدر و مادر بزرگ نشود، تا آرزوی داشتن ما را نداشته باشد... الهی، قربون دل اون بچه هاااا، عجب صبری خدا دارد..
مامان فاطمه
پاسخ
انشاءالله خدا حسرت حضور پدر و مادر را به دل هيچ بچه اي نذاره
مینا مامان محمدمهدی
7 شهریور 93 18:05
انشااله همه بچه زیر سایه امام زمان و پدر و مادرشون بزرگ بشن خصوصا دختر ناز شما خداوند عمر با عزت و طولانی توام با سلامتی و عاقبت بخیری به شما و همسرتون و دختر نازتون عطا کنه تا واقعا بتونیم یک شیعه تحویل اسلام بدهیم
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون دوست مهربانم از دعاي زيبايتان انشاءالله لايق نام زيباي شيعه باشيم
یک دوست
9 شهریور 93 10:07
چقدر جالب الان که دارم این پست را می خوانم دارم از شیرخوارگاه برای شما کامنت می زارم . مدتهاست خواننده چراغ خاموش وبلاگ شما هستم اما این پست اجازه نداد تا برای شما کامنت نزارم ... گاهی ساعتی از محبت هدیه داده شده شما به این بچه ها می تونه دنیاشون را عوض کنه ... جالب است بدونید بچه ها به ما می گن مادر ... و شغل ما مادریار است ....
مامان فاطمه
پاسخ
سلام دوستم ، چقدر خوبه كه اين بچه ها هم " مادر " دارن ايشالا با حضرت زهرا سلام الله محشور بشين كه مادري مي كنيد براي اين فرشته ها . حضور شما در اينجا هم براي من به يك دليل شخصي يه نشونه خوبه ، من كارتون دارم ، بي زحمت يه راه تماس با خودتون براي من بذارين .
ارام
10 شهریور 93 9:25
مامان خانمی
10 شهریور 93 16:18
اشکمو در آوردی خواهر
یک دوست
10 شهریور 93 20:52
عزیزم براتون آدرس ایمیل گذاشتم
زینب مامان نازنین زهرا
12 شهریور 93 2:22
سلام الهی آمین دلم کباب شد یاد دخترک همسایه افتادم چند ماهی میشه مادرش مرده طفلی 4 سالشه دلم کباب شد ... دلم برات تنگ شدهدخواره
سمیرا
12 شهریور 93 20:54
إن شاءالله...