زهرا جون مامان زهرا جون مامان ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

زهرا کوچولو مسافر کربلا

پول

1393/3/1 2:52
نویسنده : مامان فاطمه
409 بازدید
اشتراک گذاری

يكي دو ماه پيش وقتي در غياب بابايي از زهرا مي پرسيدم : " زهرا بابايي كجاست ؟" جواب مي داد : " نيست ! " وقتي دوباره مي پرسيدم : " كجا رفته ؟ " دخترك با مظلوميتي وصف نا شدني مي گفت : "دَدَ"  آنوقت بود كه دلم هم براي پدر مي سوخت هم براي دختر ! براي پدر كه صبح زود تا غروب سر كار بود و دخترش فكر مي كرد رفته است " دَدَ = خوشگذراني " و  براي دختر كه فكر مي كرد باباييش رفته " دَدَ " و او را نبرده ! پس من وارد عمل شدم و ديلوگ قبلي را كه كاملا ابتكار زهرا بود به اين صورت تغيير دادم :

من : زهرا بابا رفته اداره چي بياره ؟

زهرا : " پو " ( = پول )

امروز صبح كه زهرا طبق معمول پشت سر باباييش گريه مي كرد ، بين خواب و بيداري گفتم : " زهرا ! بابا داره مي ره اداره پول بياره ، پول ! " هيچي ديگه ، بچه ساكت شد قشنگ اومد شيرشو بخوره بخوابه !! 

پسندها (7)

نظرات (6)

اعظم مامانه زهرا
1 خرداد 93 12:37
سلام دختر منم هدیه امام حسین بهم بود.منم وقتی از سفر کربلا اومدیم متوجه شدیم که دخترم هم همراه ما بوده و ما نمیدونستیم.اسم دختر منم زهراست به وبش بیاین خوشحال میسشم
مامان فاطمه
پاسخ
سلام عليكم ، پس يه زهرا كوچولو مسافر كربلاي ديگه هم داريم ، خدا حفظش كنه لينكتون كردم اعظم جان .
مامان خانمی
1 خرداد 93 14:07
مامان فاطمه
پاسخ
خدا رو شكر دل يه مامانو اينقدر شاد كردم
الهه مامان سلما
1 خرداد 93 17:35
به دنیای شیرین مادیات خوش اومدی، خاله جون! همون ددَ بهتر نبوود؟؟؟
مامان فاطمه
پاسخ
خيلي بهتر بود !
ارام
2 خرداد 93 11:41
سلام اصولا پول همیشه حلّال مشکلات بوده و هست
مامان فاطمه
پاسخ
سلام ارام جان ، پس چه خوب شد زهرا اين اصل رو تو سن پايين ياد گرفت
مامان اعظم
2 خرداد 93 16:51
ممنون خاله از این که به وبلاگم اومدی.... زهرا وقتی بهش میگیم یا حسین شوع میکنه به سینه زدن لینکتون کردم
مامان فاطمه
پاسخ
خواهش مي كنم اعظم جان ، اخييييييي دختر گلم من هم لينكتون مي كنم عزيزم
مامان سجاد
6 خرداد 93 19:25
سلام خوب بچه ازهمین کودکی اقتصادیه این که به نفع خانوادسخاله جان وب قشنگی دارین لطفا پیش ماهم بیایید البته دخملتون هم خیلی نازن ماشالا. باتبادل لینک موافقی؟؟؟؟؟راستی منم افتخارمیکنم که شیعه هستم
مامان فاطمه
پاسخ
بله ديگه ، فكر اقتصادي داره شما لطف دارين عزيزم ، با جمله اخري اينجا نوشتي مگه ميشه لينكتون نكنم ؟؟؟ شما هم دوست داشتي بنويس بالاي وبلاگت اينو كه خار چشم خيليهاست .