زهرا جون مامان زهرا جون مامان ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

زهرا کوچولو مسافر کربلا

من خوشحالم !

1393/2/27 0:39
نویسنده : مامان فاطمه
353 بازدید
اشتراک گذاری

براي اينكه احساس خوشبختي كنم برايم همين كافي است كه توانستم اعتصاب غذاي دخترك را ساعت يازده شب بشكنم و پلو و خورشت كرفس را كه ظهر با هزار اميد و ارزو برايش درست كرده بودم و با هزار ادا و كلك و ترفند نتوانسته بودم راهي شكم همايوني كنم ، با موفقيت به سر منزل مقصود كه اين روزها تبديل به جايي دست نيافتني براي من شده برسانم! خدايا شكرت به خاطر دنيايم كه كوچك شده اين روزها ! دنيايي كه با دو تا قاشق چايخوري بيشتر غذا خوردن دخترم  ، من به سقف آسمانش مي چسبم !!! خدايا شكرت كه اين روزها شادي من را در چيزهاي كوچكي قرار داده اي كه براي من يك دنيا هستند .... پانوشت :دخترك اين روزها به جنس مذكر توجه ويژه اي دارد و در تلويزيون و كوچه و خيابان و مجله به دنبال " آقا" ست . يك روز كه توي خيابان مي گفت : " آقا! بيا !"  بله ، امشب هم بنده با استفاده از اين علاقه اعتصاب غذايش را شكستم . يك " پيك برتر " قطور جلوي دستمان بود و دخترك در جست و جوي آقا . به دخترك مي گفتم اين قاشق رو بخور برات يه آقا بيارم ، زهرا هم فورا دهانش را باز مي كرد و غذا را مي خورد و من انقدر ورق مي زدم تا به عكسيك اقا برسم و نشانش دهم و اين ماجرا انقدر ادامه پيدا كرد كه همه غذايي كه برايش اماده كرده بودم را به خوردش دادم. از جك و جانورهاي بي بي انيشتين هم كه در اين مدت بسيار كم كار شده بودن ولي امشب خوب همكاري كردند تشكر مي نماييم !

پسندها (4)

نظرات (6)

الهه مامان سلما
27 اردیبهشت 93 5:58
میدونی چیه؟ من همیشه میگم این بار این ترفند رو بکار بردم و این بچه بَه بَه خورد، وعده ی بعدی غذاشو، چه حیله ای سوار کنم!! ولی خدا روشکر، تا چشم کار میکنه، به تعداد آت و آشغالای توی خونه، را هست، برای سرگرم کردنشون.. راستی، سلما فقط به عکس حضرت آقا، میگه آقا...
مامان فاطمه
پاسخ
تو رو خدا ترفندهاتو به منم ياد بده ! چه جوري به تعداد ات واشغالا راه هست براي سرگرميشون ؟؟ زهرا تا قاشق ميبرم دم دهنش دستمو مي زنه كنار، قبلا عاشق ماست بود به خاطر ماست غذا هم مي خورد الان فقط خودش مي خواد غذا بخوره منم مي ذارم هر كارييييي دلش مي خواد بكنه ( طوري كه بعد هر وعده غذا مي برمش حموم ) ولي بازم چيزي نمي خوره ، فعلا ترفند آقا جواب داده نمي دون تا كي ؟؟ راستي زهرا هم اول به حضرت آقا ، آقا مي گفت ، حالا چند وقته اطلاعات عموميش رو بالا برده به جنس مذكر هم اقا مي گه !
مهتاب
27 اردیبهشت 93 11:18
مامان فاطمه
پاسخ
خنده مي كني ؟؟؟؟ !!!!! صبر كن ، دور نيست اين روزها از شما مهتاب خانوم
مامان لیلا
28 اردیبهشت 93 5:23
سلام آخی،جیگرشو خوب حتما میخواد رژیم بگیره خانوم خانوما،اندام نازش خراب نشه
مامان فاطمه
پاسخ
علیک سلام لیلا خانم ، این خوی زنانه دخترک کشته منو
الهه مامان سلما
28 اردیبهشت 93 9:45
آره سلما هم دستمو پس میزنه، من دیگه حموم نمیبرمش، ولی روزی دو بار ماشین لباسشویی رو خجالت میدم!یه وقتایی غذای توی دهنشو قورت نمیده، ساعتها میتونه نگهش داره، تو فامیل به اینکارش معروفه... مدتیه براش ازین کلیپهای کودکانه ، پدرش دانلود میکنه، با اونا سرگرم میشه، میخوابونمش رپی پام، اونم گوشی و تبلت به دست، تا مشغول مشاهدست، می چپونم توو دهنش.. چاره ی دیگه ای برام نذاشته... ازشیر گرفتمش، فقط روزی ۲-۳ بار بهش شیر گاو میدم!!!
مامان فاطمه
پاسخ
خدا رو شكر مشكل نگه داشتن غذا توي دهنش رو ندارم هرچي رو نخواد همون لحظه با زبونش مي ده بيرون ! تو كتاب دكتر مرندي نوشته بعد يكسالگي شير خشك ديگه مزيتي به شير گاو نداره ، يعني شما مي توني فكر كني هنوز داري بهش شير خشك مي دي ! راستي خوابيده بهش غذا مي دي خيلي خطر داره حسن !!!!
مهتاب
28 اردیبهشت 93 13:57
فاطمه جون اگه شما الان که زهرای نازم واسه خودش خانومی شده این مشکلو داری من از حالا این مدلیم حلما هم فقط به خاطر ماست غذا میخوره اگه ماست نباشه اصلا به غذا لب نمیزنه من به حال زار خودم میخندم حالا اگه دوست داری گریه میکنم
مامان فاطمه
پاسخ
مهتاب جونم ناراحت نشو عزیزم من از روز اولی که تغذیه تکمیلی رو شروع کردم این مشکل رو دارم (که پستهای اون موقع وبلاگ موید این مطلبه) البته گاهی این مشکل کم می شه و لی در مجموع من اینجوریم زهرا هم عاشق ماست بود و بدون ماست لب به غذا نمی زد . من به زور ماست بهش غذا می دادم . یه مدت طولانی دیگه لب به ماست نزد و الانم به مقدار خیییلییی کم اونم خودش با انگشت یا قاشق چایخوری ماست می خوره . زیر یکسال فقط بچه جهت اشنایی با طعم غذا باید غذا بخوره به خاطر همین من غذا نخوردن زهرا رو جدی نمی گرفتم ولی الان که دیگه باید غذا خور بشه این اعتصاب غذاش رو اعصاب منه
مامان خانمی
28 اردیبهشت 93 14:18
خدایا به من که مادر تازه کاری هستم صبر بده
مامان فاطمه
پاسخ
خوششششش اومدی مامان خانومی ، به افتخار محمد سجاد عزیز و مامان گلش