زهرا جون مامان زهرا جون مامان ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

زهرا کوچولو مسافر کربلا

يكسال و هيجده روزگي

1392/12/21 1:37
نویسنده : مامان فاطمه
483 بازدید
اشتراک گذاری
يكسال و هجده روزگي اتفاق خاصي نداشت به جز حوادث پي در پي كه از صبح براي دخترك رخ مي داد و اگر نبود دست خداوند مهربان در نگهداري از اين فرشتگان معصوم ، قطعا حال خوشي نداشتم الان . پانوشت : امروز بعد از چهار جلسه ، كار يك دندانم تمام شد. تازه خانوم منشي گفت اين دندان سه كاناله بوده و دو تا كانال هم نمي دونم چي چي ! خلاصه به اندازه پنج تا كانال مواد استفاده شده براي پر كردنش ( جل الخالق ) نتيجه اين سخنراني اين بود كه در آينده اي نه چندان دور بايد براي گذاشتن روكش تشريف ببرم . دوستان عزيز ! يادتون باشه كه : مسواك بزن به دندان تا باشي شاد و خندان. بله ! شبتون بخير ديگه !
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

فاطمه (مامان محمدسجاد)
21 اسفند 92 2:22
شما هم که بیدارید. برای این که دلهرتون کم بشه یه سر به خصوصی بزنید. من هم واقعا از حضور فرشته های مهربون خدا رو شاکرم. خیلی وقتا میلی متری از خطر رد می شن این کوچولوها.
مامان فاطمه
پاسخ
الان كه اومدم ديدم دوتا نظر تاييد نشده داريم با خودم گفتم كي مثل ما شب زنده داره ؟ ! ايشالا هيج وقت نظر لطف خداوند ازمون برنگرده
سمیرا
21 اسفند 92 6:54
عزیزم براش آیة الکرسی و4قل زیاد بخون... آخرش معلوم نشد چند کانالست فاطمه جون براااام خیلی دعاکن...
مامان فاطمه
پاسخ
ما هم نفهميديم چي آخرش ؟ اين روزا همه اش به فكرتم
سمیرا
21 اسفند 92 7:19
خصوصی
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
21 اسفند 92 9:03
اين توصيه بهداشتيت منو كشته حالا از دندوناى اين دخترك غافل نشى ! مسواك براش بزن
مامان فاطمه
پاسخ
شدم خانوم بهداشت !
آسمان
21 اسفند 92 12:19
راستی کجا میری برای کارای دندون؟ منم بیام؟
مامان فاطمه
پاسخ
دكتر محمد قاسم شمس مطبش هم شهراراست . آقاي پدر خيلي ساله ميره پيشش من رو هم برد اونجا . معطلي نداره منشيش خوب وقتها رو تنظيم مي كنه . سريع هم كار انجام مي ده ، دندون منو ده دقيقه اي عصب كشي كرد سه كاناله بود با كانال اضافه !!! جراح فك و صورت و زيبايي هم هست . چه احساسي پيدا ميكني وقتي دو تا دماغ عمل كرده تو مطب دندونپزشك ببيني كه دندونپزشكت عملشون كرده باشه ؟ البته من خودم هنوز نفهميدم چرا اومدن اين عملشون كنه ؟؟؟؟
مهتاب
21 اسفند 92 12:35
همین که تصمیم گرفته بودم دیگه بهت سر نزنم دیدم برام کامنت گذاشتی چقدر خدا دوست داره هاااااااااا
مامان فاطمه
پاسخ
نگاه نكن كه من بدم شما به خانومي خودت ادامه بده
م
21 اسفند 92 19:00
سلام میتونم بپرسم این دندونتون که میگین 5 کاناله بوده و عصب کشی کرده چند گرفته ازتون؟؟ یعنی نرخش چجوریه؟؟ من یه دندون سه کاناله عصب کشی کردم 260 تومن!!!!! خدایی این یه ذره دندون چه مکافاتی داره ها!
مامان فاطمه
پاسخ
سلام اين دندون دندون شماره ٦ بوده كه گفتن سه كاناله است ، كانالي ٩٠ هزار تومان براي عصب كشي گرفت و صد و هفتاد هزار تومان هم براي پر كردن كه در مجموع ٤٤٠ هزار تومان ناقابل تقديم آقاي دكتر كرديم . نمي دونم اون دو تا كانال ديگه كه خانوم منشي گفت ديگه چي بودن ؟؟ فكر كنم اين دكتر يه كم گرون بگيره .
آسمان
23 اسفند 92 0:35
ددم وااااااای چه گرووووون ولش کن
مامان فاطمه
پاسخ
اگر استراتژي ولش كن رو در پيش بگيري آخرش بايد بري ايمپلت كنيا بدون روكش دندون فقط كاشت ميخ تو لثه رو يك ميليون و دويست سيصد مي گيره ها اين خرابي دندون هم درد روحي داره هم جسمي هم مالي !