زهرا جون مامان زهرا جون مامان ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

زهرا کوچولو مسافر کربلا

وقتی مامان دست به میل می شود !

1392/11/14 15:25
نویسنده : مامان فاطمه
704 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی مامان دست به میل می شود ، حاصلش می شود این سارافون پلیسه .

از این تریبون تشکر وافر خود را از دوست هنرمند و مهربانمان " مامان دخترا "  اعلام می نماییم که آموزش بافت این سارافون را در وبلاگ چهل تیکه قرار دادند و با سعه صدر به سوالات ما پاسخ دادند .

 

عکسها مربوط به آتلیه خانگی ده ماهگی دخترک می باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

سمیرا
14 بهمن 92 16:01
چه خوشگله,ماشاءالله چقدربهش میاد قربونت برم
مامان فاطمه
پاسخ
لطف داری سمیرا جونم !
الهه مامان سلما
14 بهمن 92 16:27
عالی شده فاطمه جان برای سلما، سال دیگه بنفشش رو میبافم بسی دلمان آب شد کدبانو.....
مامان فاطمه
پاسخ
لطف داری شما ! نمیشه همین امسال ببافی ما ببینیم ذوق کنیم ؟
علامه کوچولو
14 بهمن 92 19:54
سلام خداییش خیلی قشنگ شدهمبارکش باشه دگربار به مامانهای دختر دار غبطه خوردیم بسی وافر
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون عزیزم ! شما هم که خودت دست به میلی ! کاری نداره یه آبجی برای محمدباقر بیار دیگه بسی وافر غبطه نخوری گلم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
14 بهمن 92 20:24
خيلى خوشگل شده دستت درد نكنه خوبه به پست روزانه گذاشتى برامون
مامان فاطمه
پاسخ
چشماي شما قشنگ مي بينه ! هوس نكردي براي تسنيم ببافي ؟
مامان آروین-مریم
15 بهمن 92 12:17
خیلی قشنگ و شیک شده چقققققققدر هم بهش میاد ای بابا هنرمند بودین و ما خبر نداشتیم عکساش هم که مااااااااااه شدن ببوسش
آسمان
15 بهمن 92 12:22
آفرییییییییییییییییییییییین منم برای پسرک ژاکت بافتم
مهتاب
15 بهمن 92 21:29
مبارکت باشه زهرا جونی دست مامانی درد نکنه ای وای همه مامانای وبلاگی هنرمندن جز من باید یه فکری کنم واسه خودم
مامان خانمی
15 بهمن 92 23:19
سلام مامان فاطمه عزیز خدا نگهداره این زهرا خانم وروجکتون رو. اگه میشه به وب محمدسجاد من هم سر بزنید و اگه اجازه میدین لینکتون کنم.
مامان امیررضا
16 بهمن 92 11:23
سلام بابا مامان خوش ذوق.......خیلی قشنگ شده به دخملی خیلی میاد....
مهتاب
16 بهمن 92 14:44
16 روز مانده به ان روز
اعظم مامان عسل
16 بهمن 92 17:58
ماشالله چه دخملی من همیشه به وب شما سر می زنم عاشق نوشتنتون هستم با اجازه شما لینک کردم شما رو
دلسوز
16 بهمن 92 18:23
مديريت وبلاگ ( فاطمه ) : اين كامنت به دليل توهين به سيد الشهدا عليه السلام حذف شد .
پدر بزرگ
17 بهمن 92 0:24
به دلسوز عزیز میگوییم عزیزم تکامل زیارت بیت الله الحرام چون حسین (ع) شدن است یعنی از جان مال فرزند و خانواده و بطور کلی هر انچه در دنیا هست برای خدا گذشتن و در راه او قربانی شدن و هیچ چیز غیر از خدا ندیدن پس براستی یک چنین انسانی شایسته زیارت و واسطه بین خدا و بندگان گنهکاری چون ماست (یا وجیها عندالله اشفع لنا عندالله ) که ما در تو غیر از خدا نمی بینیم
مهتاب
17 بهمن 92 0:49
فاطمه جون معنی جمله (دلسوز) چیه به نظرت؟ یعنی کربلا ارزش و لیاقت زیارت رو نداره ؟ چقدر دلم گرفت از این جمله واقعا براش متاسفم
ننه علی
17 بهمن 92 11:13
مامانم توی خونه می بافه دونه دونه می پوشم خوشگل می شم مثل دسته گل می شمهورررررا
علامه كوچولو
17 بهمن 92 11:46
دلسوزخان(م)! شنيدي ميگن نماز بي ولايت بي نمازيست!! پس بدون حج بدون ولایت و آهنگ کعبه بدون امامت و حضور در عرفات بدون معرفت امام و قربانی در منا بدون فداکاری در راه امامت و رمی جمره بدون طرد شیطان بیرونی و درونی و سعی بین صفا و مروه بدون پوشش و تلاش در شناخت و اطاعت امام سودی ندارد كه هيچ بلكه عملي بي نتيجه است حج مقبول توام با شناخت امام و زيارت امام است تا به حال فكر كردي چرا كساني كه به زيارت خانه خدا مشرف ميشن قبل يا بعد از تشرف به مكه به مدينه هم ميرن؟؟ چرا زيارت قبور معصومين مدينه جدا از زيارت خانه خدا برنامه ريزي نشده؟هم ارزانتر است و هم كمتر وقت ميگيرد؟!! براي اينكه به فرموده امام محمد باقر عليه السلام «همانا مردم دستور دارند که گرد کعبه طواف کنند و سپس سوى ما کوچ کنند و ولایت و دوستى خود را بما اعلام دارند و یارى خود را نسبت بما عرضه کنند»، تسليم در برابر مقام ولايت و امامت تتمه حج است و حج بدون ولايت طواف جاهليت است كه هيچ سودي ندارد
مهتاب
17 بهمن 92 18:52
افرین خوب کاری کردی عزیزم فکر کنم طرف وهابی بود
دلسوز
18 بهمن 92 2:21
مامان فاطمه
پاسخ
شما به كتب اهل سنت براي صحت ادعاتون استناد مي كنيد و حالا اينجا سني و شيعه را دروغگو مي ناميد. حساب اهل تسنن از وهابيت جداست ، همه مي دانند ، سعي نكنيد ادعاهايي را كه برخاسته از تفكر پليد وهابيت است به پاي تفكر اهل سنت بنويسيد. برادران اهل تسنن ما هم به زيارت امام حسين عليه السلام مي روند و به ايشان متوسل مي شوند . بحث توسل در شيعه و سني وجود دارد ، در قران هم آمده ، شما كه قران مي خوانيد و معناي قران را مي دانيد. در طول تاريخ آن بارگاه بهشتي بارها توسط افرادي كه هم عقيده شما بوده اند و اتفاقا مثل شما اعتقاد داشتند كه درست فكر مي كنند ، تخريب شد ( كساني كه بهره دنيايي خود را در از بين بردن نام حسين عليه السلام و ياد حسين عليه السلام مي ديدند و چه كج انديش بودند و هستند ) و امسال ديديد كه بيست ميليون عاشق از سراسر دنيا در اربعين حسيني در كربلا جمع شدند و چه بي ثمر است تلاش كساني كه مي خواهند خورشيد را با فوت ناچيز خود خاموش كنند .
پدر بزرگ
18 بهمن 92 12:10
به دلسور عزیز عرض میکنم خودم به کرات برادران اهل سنت را دیده ام که در برابر مزار شریف پامبر اکرم (ص)و معصومین مدفون در بقیع زیارتنامه میخواندند و از این بزرگواران طلب شفاعت میکردند لذا عشق به پیامبر و اهل بیت فرق مختلف اسلامی نمی شناسد و دیگر اینکه در قران کریم به شفاعت اشره شده که مسلما شما که قران میخوانید به انها برخورد کرده اید (سوره یوسف ) لذا زیارت اهل بیت هیچگونه منافاتی با زیارت بیت الله الحرام ندارد و این افکار که فقط بیت الله را باید زیارت کرد و لا غیر تفکری است که در سنوات معاصر توسط فرقه ای ساخته انگلیس ترویج میشود همانگونه که در تشیع فرقه بهائیت که همزمان با وهابیت توسط دولت خبیث انگلستان ایجاد و مورد حمایت قرار گرفت در صدد ایجاد اختلاف و تفرقه در بین مسلمین بوده و هست که بحمدلله بهائیت در تشیع جایی پیدا نکرد ولی متاسفانه وهابیت با پولهای ناشی از نفت مسلمین توانست به اهداف پلید ایجاد کننده گانش نزدیک شود به اید روزی که همه مسلمین از دریچه اهل بیت به خداوند تقرب جسته و از شفاعت دنیا و اخرت ایشان برخوردار باشند .
مامان تسنیم خانوم
18 بهمن 92 15:02
من یه سوال داشتم این خانوم یا آقای دلسوز تا حالا حج رفته اند؟؟؟مدینه چطور؟؟؟مشهد هم که حتما نرفته اند؟؟؟ دلم میخواد اگه میتونه بره یه خورده مطالعه بکنه و معنی زائر و زیارت را در لغت عربی دربیاره بعد هم بره یه خورده راجع به قرآن مطالعه کنه یه کم اطلاعاتش را بالا ببره نیاد اینجا از این حرفای ... بزنه بعدا این بچه ها بزرگ میشن میان قسمت نظرات وبلاگ همدیگه را میخونن!!!!(اووووووووووووه)
مامان تسنیم خانوم
18 بهمن 92 15:04
آدم تعجب میکنه این جناب دلسوز از یه طرف میاد میگه امامان دوم و سوم ما خیلی قابل احترامن از یه طرف میاد به اسم کوچیک صداشون میکنه بدون هیچ پسوند و پیشوندی!!!!!!!!!!!
سوز دل
18 بهمن 92 15:05
این بحثها نیازمند سعه صبر و استدلال است. بهتر است احساسی نظر ندهیم. این را به همه پیشنهاد می کنم. هدف قانع کردن کسی نیست. محکوم کردن کسی هم نیست. عقیده پرسشگر و پویا که به دنبال بهبود و پیشرفت خود و جامعه باشد،محترم است. انچه می نویسم برای این عقیده است، نه احساس بدون منطق اما بخشی از استدلال من به صورت کوتاه بر اساس قران کریم. 1.انَّ الصَّفا وَ الْمَرْوَةَ مِنْ شَعائِرِ اللَّهِ(سوره بقره158) 2.الْبُدْنَ جَعَلْناها لَکُمْ مِنْ شَعائِرِ اللَّهِ(سوره حج 36) و شترهای چاق و فربه را ( در مراسم حج ) برای شما از شعائر الهی قرار دادیم شترهایی که حاجیان برای قربانی می آوردند که معمولا بهترین شترهایشان بوده است، که از شعائر الله نامیده شده است. 3.مَنْ يُعَظِّمْ شَعائِرَ اللَّهِ فَإِنَّها مِنْ تَقْوَى الْقُلُوبِ(سوره حج 32) هر کس شعائر خدا را بزرگ شمارد بی تردید نشأت یافته از تقوای دل هاست. آنکه حکم به تکریم صفا و مروه داده است شترهای قربانی را هم تکریم نموده است. حسین علیه السلام که از شتر حج که قران هزاران سال آن را تکریم نموده است کمتر نیست!
مامان تسنیم خانوم
18 بهمن 92 15:12
من که از همین توی خونمون هم شفاعت میخوام از همه اهل بیت ع زیارت هم میرم برای دل خودم برای اینکه اونجا که میرم تا مدتها آرامش دارم حتی اگه اربعین برم کربلا... ما پیوندمون با امام هامون قلبی است ما دلمون برای همدیگه تنگ میشه میریم زیارت وقتی از این دنیا می بریم خسته میشیم پا میشیم میریم مشهد همین که نگاهمون به گنبد طلایی آقا میوفته آروم میشیم.... وای که چقدر دلم هوس مشهد را کرده کعبه هم همینطوره اصلا نگاه به کعبه مستحبه... اگه رفته باشی میدونی نگاه بهش چقدر بهت آرامش میده همون آرامش(تطمئن قلوب) را تو نجف و کربلا و کاظمین و سامرا و مشهد و صد البته مدینه داره... مدینه خیلی آروممون میکنه ...آخه مادرمون اونجاست...
بانوی مهر
18 بهمن 92 16:06
دلسوزی کسی نگفت "نعوذبا لله"اهل بیت خدا هستند اهل بیت واسطه بین ما وخداوند هستندخداوند بواسطه اهل بیت مارا از ذلت نجات میدهد وغم واندوه ما را برطرف میسازد و از وادی مهالک عالم ازاتش دوزخ میرهاندمعتقدیم با داشتن ولایت است که دینمان کامل میشود و وعده ای را که خداوند فرموده محقق خواهد شد. "ربنا لا تزغ قلوبنابعد از هدیتناوهب لنامن لدنک رحمه انک انت الوهاب"
بانوی مهر
18 بهمن 92 16:50
ببین دلسوزی تو دنیای واقعی کسی خریدار حرفات نبوده اومدی تو دنیای مجازی اونم توی وبلاگ یه نی نی طفل معصوم .این حرفها نمیتونه ذرهای به اعتقادات شیعه خللی وارد کنه بنابراین پیشنهاد میدهم که یکی مثل خودت پیدا کنی وبا هم ازین صحبتها که "صدمن یه غاز "هم ارزش نداره بزنی. ما را بخیر وشما را به سلامت.
مامان خانوم
18 بهمن 92 17:17
جاده خاکی بی احترامی نیست؟؟؟!!!!
........
19 بهمن 92 2:12
دلسوز.
19 بهمن 92 11:38
مدیرت عزیز وبلاگ،از شما دیگه بعیده حرف حق رو سانسور کنی!!!!!!
مامان فاطمه
پاسخ
کدام حرف حق؟! دلسوز گرامی از بنده انتظار نداشته باشید که نظرات سراسر تناقض جنابعالی و عقاید پلید وهابیت را در دفترچه خاطرات طفل معصومی که به عشق اهل بیت علیهم السلام " زهرا " نام گذارده ام و با افتخار " زائر کوچک " آقا اباعبدااله علیه السلام می دانمش ، ثبت کنم. این شبهات بارها و بارها پاسخ داده شده است ،یک سرچ اینترنتی ساده بیانگر این مطلب است ، می توانید بررسی بفرمایید . و جمله پایانی ، صحبت نامحترمانه خودتان است با یکی از کاربران ( 18 بهمن ماه ، ساعت 22:15 ). من از شما به خاطر این لحن بی ادبانه عذر می خواهم ، ادبیات بنده به این شکل نیست ولی " از ماست که بر ماست " عین جملات خودتان را می نویسم خطاب به خودتان : "من چکار دارم که تو اعتقادات شما خلل ایجاد کنم وقتی خودت گمراه بودن رو دوست دارید از دست من دیگه کاری برنمیاد"
مهتاب
19 بهمن 92 13:00
من یکی که همچنان اصرار دارم که طرف وهابیه وهابیه وهابیه خدا با این افراد قهره و لیاقت زیارت ائمه رو تا اخر عمر ازشون میگیره ان شا الله تا اون دنیا فقط حسرت بخوره
مامان ریحانه نجفی
20 بهمن 92 21:59
به به به این دختر ناز و احسنت به مامانش که انقدر سلیقه داره
مامان فاطمه
پاسخ
لطف دارين بانو ! شرمنده مي فرمايين
الهام(مامان امیر حسین)
20 بهمن 92 23:36
خیییییییییییییلی قشنگه!! مبارکت باشه خاله جون
مامان فاطمه
پاسخ
خيلي ممنون خاله مهربون ، چشماي شما قشنگ مي بينه
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
10 اسفند 92 19:25
سلام اينجا چه خبر بوده ...؟؟؟؟
مامان محیا(ارام جانم)
13 اسفند 92 16:04
باباهنرمنددددددددددددددددددد
مامان فاطمه
پاسخ
شرمنده مي فرماييد!