زهرا جون مامان زهرا جون مامان ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

زهرا کوچولو مسافر کربلا

نقاش کوچولو

1392/11/11 2:18
نویسنده : مامان فاطمه
350 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک شبها خیلی زودتر از من به خواب می رود و صبحها زودتر از من از خواب بلند می شود . صبح ها من وسط اتاقش می خوابم و  زهرا با خودش بازی می کند ، کمد را بیرون میریزد ،از سر و کله من بالا می رود ، هرازگاهی میآید صورتش را کنار من روی بالش می گذارد و می خندد و .... چهارشنبه صبح همین برنامه را داشتیم . من مثلا خوابیده بودم و دخترک بازی می کرد  از یهک بازه ای صدای خش و خش می شنیدم . فکر می کردم دخترک تخته نقاشیش را روی دراور می کشد . خیلی خوابم میآمد، بی خیال نابودی رنگ دراور شدم و باز مثلا خوابیدم . ( دقت کنید همش مثلا بود ! تو این شرایط که باید بین خواب و بیداری حواست به یه فسقلی هم باشه خوابیدن مثلنه !)  بالاخره  چشمم رو باز کردم ، این صحنه را دیدم :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پانوشت 1: مادری که خودش هییییییچ استعدادی در نقاشی ندارد ، با دیدن چهارتا خط که بچه اش کشیده ، فسقلی اش را نقاش کوچولو خطاب می کند .

 

پانوشت 2 : این شی صورتی که در عکس آخر پشت سر دخترک مشاهده می فرمایید ، در آبلیمو خوری ماست که توسط دخترک از سر سفره مصادره شده و چند روز پیش از توی کمد لباسهایش پیداش کردم !

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

بانوی مهر
11 بهمن 92 12:39
اونوقت شما بین خواب و بیداری این عکسا رو انداختی
سمیرا
11 بهمن 92 14:26
باوجود این مثلا ها خوب عکس گرفتی بانو
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
11 بهمن 92 17:18
ايشالله از همين خط خطيها شروع ميشه تا نقاش بشه اين فسقل خانم
مامان تسنیم خانوم
12 بهمن 92 11:26
قند وعسلتون دارن شبیه هم میشن
آسمان
12 بهمن 92 12:35
فاطمه اینا چرا خواب ندارن؟؟؟؟؟؟؟؟ محمد صالح 1 شب میخوابه ! 7 صبح بیداره
مامان فاطمه
پاسخ
می دونی مشکل کجاست ؟ زهرا خواب داره نهایت دوازده می خوابه تا نه و نیم ده این منم که خواب ندارم . ساعت دو سه نصفه شب می خوابم آخه
الهه مامان سلما
14 بهمن 92 16:35
قربونت یه سؤال کاملا بی ربط دارم زود بجواب این وایت بورد دست زهرا ، دقیقا اسمش چیه؟ یبار رفتم تو لوازم التحریری ، نمیدونستم بگم آقا چی میخوام
مامان فاطمه
پاسخ
راستش نمی دونم اسمش چیه ! زهرا هدیه گرفتش . وایت برد نیست . یک صفحه سفیده که زیرش براده آهنه ، قلمش هم سرش آهن رباست ، وقتی با قلمش روی صفحه سفید می کشی براده های آهن میان سمت آهن ربا و خطوط شکل میگیرن . یه چیزی هم پایینش داره که حرکت میکنه و صفحه دوباره سفید می شه ( در واقع یک آهن ربا هم پشت صفحه سفیده ) خیلی چیز با کیفیتی نبود یک وسیله پلاستیکی خیلی معمولی و ایرانی ولی جالبه ! اگر باز توضیح لازم بود در خدمتم .
فاطمه
2 اردیبهشت 93 4:25
ماشالله چه عاقله که می فهمه رو دراور نباید خط بکشه. قشنگ رو وایت برد خط خطی کرده.