زهرا جون مامان زهرا جون مامان ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

زهرا کوچولو مسافر کربلا

خاك وچوك !

1392/11/9 1:35
نویسنده : مامان فاطمه
271 بازدید
اشتراک گذاری
رفتم تو يه وبلاگ به روز شده ، شاخ در آوردم : نويسنده شماره تلفن گذاشته بود .... بگو خب ! مي دونين براي چي ؟ بنده خدا دنبال يك خانوم جهت ازدواج موقت طولاني مدت بود با مهريه توافقي و يك جمله ديگه نوشته بود كه من دوست ندارم تو وبلاگ دخترم بنويسمش ..... مسئولان ني ني وبلاگ لطفا رسيدگي كنيد ، اينجا خانواده رفت و آمد مي كنه ، جاي اين حرفها نيست .
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
9 بهمن 92 9:14
راست ميگى ...؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! توى همين نى نى وبلاگ ..؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان فاطمه
پاسخ
به جووووووون شما همين جا تو ني ني وبلاگ بود
الهه مامان سلما
9 بهمن 92 16:54
چی ی ی ی میگی ی ی ی؟ دارم از فضولی میمیرم، آدرس بده دخلشو بیاریم آبجی!
مامان فاطمه
پاسخ
ديشب به مديريت ني ني وبلاگ اطلاع دادم و امروز وبلاگ حذف شده بود . حالا كه حذف شده آدرسشو مي گم : اسم وبلاگ ازدواج بود به آدرس ezdevaj.niniweblog.com, اولين و تنها پستش هموني بود كه نوشتم ، نويسنده هم خودش رو نويد، سي ساله و ساكن غرب تهران معرفي كرده بود .
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
9 بهمن 92 18:11
از صبح تا حالا هى دارم پيش خودم فكر مى كنم امكان نداره ..... بيا خصوصى يه دقه .....
مامان فاطمه
پاسخ
ديشب به مديريت ني ني وبلاگ اطلاع دادم و امروز وبلاگ حذف شده بود . حالا كه حذف شده آدرسشو مي گم : اسم وبلاگ ازدواج بود به آدرس ezdevaj.niniweblog.com, اولين و تنها پستش هموني بود كه نوشتم ، نويسنده هم خودش رو نويد، سي ساله و ساكن غرب تهران معرفي كرده بود .
...
9 بهمن 92 18:25
سلام فاطمه بانو ماشالله دختر خیلی نازی دارین..خدا حفظش کنه.. وبلاگتون رو دوست دارم و همیشه بهتون سر میزنم.. به قول معروف خواننده خاموشم خواستم یه چیزی بگم.. فاطمه جان، برای فاطمه منم دعا کن .. این روزها حالش اصلا خوب نیست و من هم دل تو دلم نیست.. واقعا همه امیدم به این التماس دعا هاست .. یادت نرود ..یک گوشه دنیا من .. نه غریبه دور بلکه آشنایی غریب ملتمس دعایم.. یافاطمه (س)
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
10 بهمن 92 0:21
خب من اومدم ..... قشنگ بگير بخواب ببينم برات لالايى بخونم ... اول برو خصوصى
نرگس انتظار
10 بهمن 92 0:48
سلام وب خوبي دارين انشالله موفق باشيد به منم سر بزنيد اگر با تبادل لينك موافقيد لينكم كنيد .منم اگر خدا بخواد مسافر كربلا هستم چند ماهي هستش منتظر يه فرشته كوچولو هستم فعلا قسمت نشد ولي خيلي دوست دارم مثل شما تو كربلا بفهم خدا اين هديه به من داده
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون عزيزم ، لينكتون كردم ، ايشالا با زيارت قبول شده و دلي شاد از سفر برگرديد .
مهتاب
10 بهمن 92 14:12
خاک عالم برسرش
مامان فاطمه
پاسخ
چي بگم من ؟؟؟؟
سمیرا
11 بهمن 92 14:34
واااااااااااااااای عجب زمونه ای شده خدایا... أستغفرالله ربی وأتوب إلیه...