زهرا جون مامان زهرا جون مامان ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

زهرا کوچولو مسافر کربلا

يك سؤال داشتم از محضرتون زهرا خانم !

1392/6/25 3:09
نویسنده : مامان فاطمه
464 بازدید
اشتراک گذاری
مادرجان يك قاشق چاي خوري ( نه مربا خوري ) سرلاك به أضافه چهار قاشق چاي خوري آب ، چقدر مي شود كه هم خودت خورده اي ، هم به دور دهانت ماليده اي هم به موي سرت ، هم به مژه ات ، هم به گوشت ، هم به بازوي راستت ، هم به انگشت كوچك پايت ، هم لباس من ! * پانوشت : يه كم سرلاك هم در مسير كاسه به دهان دخترك ، روي پاي من ريخت ، با تمام اين اوصاف ته كاسه را هم من خوردم !!!!
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

یه دوست وبلاگی
25 شهریور 92 10:11
من و بابای دخترم با هم مشکل پیدا کردیم. با دخالت بد خانوادش مسئله بغرنج شده. شما دیدم دلتون پاکه. تورو خدا برامون دعا کنین..خدا تو زندگی بهتون سعادت بده
مهتاب
25 شهریور 92 10:19
وای چرا از این منظره زیبا عکس نگرفتی؟
علامه کوچولو
25 شهریور 92 16:04
با نام رضا به سینه ها گل بزنید وز اشک به بارگاه او پل بزنید فرمود که هر زمان گرفتار شدید بر دامان ما دست توسل بزنید ********************* سلام عیدتون مبارک:التماس دعا
☁☀☁ مامان تسنيم سادات
25 شهریور 92 21:32
همين ريخت و پاشاس كه غذا رو خوشمزه تررررر مى كنه مامانى
آسمان
28 شهریور 92 14:06
دقیقا !!!!!!!!!!
منم واسه اینکه حیف نشه تهشو خوم میخورم!


فكر كن پنج تا قاشق چاي خوري چيه كه تهش رو هم من بايد بخورم !