زهرا جون مامان زهرا جون مامان ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

زهرا کوچولو مسافر کربلا

من هنوز بچه مدرسه ای هستم !

1392/5/31 10:01
نویسنده : مامان فاطمه
384 بازدید
اشتراک گذاری

نزدیک به یک دهه از دوران دانش آموزیم می گذرد و من هنوز وجودم لبریز از شور می شود وقتی یاد روزهایی می افتم که بی صبرانه منتظر نتیجه آزمونهای مرآت بودیم ، چه هیجانی داشتم آن لحظه ای که نتایج می آمد  می آمد  و چه کیفی می کردم از اینکه در درسهای عمومی در مدرسه اول شده ام یا فلان درصدم در کل شرکت کنندگان رقیب نداشته یا .....

چقدر حال می کردم آن روزها با این چیزها و چقدر دلم باز می شد و روحم تازه می گشت !!!!

و حالا همان شور ، همان هیجان و همان لذت را دوباره تجربه می کنم ، در روزهایی که دخترک را برای پایش سلامت می بریم و یا روزهایی که از دکتر مرندی وقت داریم. چقدر هیجان دارم ! دوست دارم زودتر بدانم وزن دخترک چقدر شده ، تند تند حساب کنم توی دو ماه چقدر وزن اضافه کرده ، توی کارت رشدش ببینم الان روی کدام نمودار حرکت می کند. قد و دور سرش را توی دفترم یادداشت کنم و تا ماه بعد کلی پیش خودم حال کنم و لذت ببرم که دخترک نمودارها را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته و از دکتر مرندی آفرین گرفته !

من هنوز هم همانم! همان بچه مدرسه ای ! با همان شور و همان هیجان و همان لذت ....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بانوی مهر
1 شهریور 92 18:16
انشاالله همان بچه مدرسه ای با همان شور وهیجان وهمان لذت و........موفق وسالم در تمام مراحل زندگی باشی
مامان سها
1 شهریور 92 23:48
چه نازه این خانوم خوشگل
مامان محمد
2 شهریور 92 2:45
ماشالا چقدر نازه خدا حفظش کنه وزیر سایه بابا ومامان خوبش بزرگ بشه .مایلید تبادل لینک کنیم ؟خوشحال میشم به ما هم سربزنیدمنتظریم .
مامان تسنیم
2 شهریور 92 10:34
چه با مزه افتاده تو عکسش قلنبه من هم همین احساساتت را تا چند ماهی داشتم دقیقا همین حس شاگرد اولی که تو دوران مدرسه ای باهام بود تا وقتی دخترک هنوز چهاردست و پا نرفته بود همیشه تو مطب دکتر نمره 20 میگرفتیم ولی ...ای خواهر الان میترسم کم کم نمدار رشد دخترک قرمز بشه
خاله رها
2 شهریور 92 18:50
سلام زهرا جیگره تو چقد ماهی خوشگلم مامانی خوش به حالت چه دختر ماهی داری عزیزمی تو زهرایی خوشبخت باشید خدا همیشه یار و نگهدار شما و زهرا کوچولوتون باشه....
دایی جان
8 شهریور 92 2:43
قربون زهرا دایی!!! خیلی ناز افتاده!