زهرا جون مامان زهرا جون مامان ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

زهرا کوچولو مسافر کربلا

فرق

1393/10/26 16:23
نویسنده : مامان فاطمه
529 بازدید
اشتراک گذاری

دخترك مي گويد : من تخمه مي خوام . با التماس دانه اناري را جلوي صورتش مي برم : " اينو بخور برات تخمه ميارم " لحنش  عوض مي شود ، با جديت مي گويد : " انار با تخمه فق ( فرق) داره !!! "

پانوشت ١) از اين تريبون تشكر خودم رو از " زها خانوم خوب " اعلام مي دارم كه در سن بيست و هفت سالگي بالاخره بنده را توجيه كردند كه " انار با تخمه فرق مي كند !" 

پانوشت ٢) " زها خانوم خوب " عبارتي است كه زهرا در جواب " اسم شما چيه ؟ "  مي گويد

پانوشت ٣) كاش به جاي ريختن دانه هاي انار روي مبل و فرش و پرت كردن كاسه انار روي فرش ، كمي از اين انار متبرك شده به سوره يس ، به انضمام چهار قل و حمد و والعصر و ايه الكرسي و  ايه هايي كه براي از شير گرفتن توصيه شده  ، مي خورد . كاش ...

پسندها (1)

نظرات (3)

ارام
27 دی 93 13:28
سلام كاش اول مامانش كمي تخمه بهش مي داد بعد دانه هاي متبرك انر رو وال لا...
فاطمه - مامان محمدسجاد
28 دی 93 13:43
چه سرنوشت مشابهی داشتند انار متبرک محمدسجاد و زهرا. برای هردوتون صبوری آرو می کنم.
الهه مامان سلما
29 دی 93 9:02
زود شروع نکردی اجی.. دعاتون میکنم